  • 71. Data: 2010-12-29 09:34:37
    Temat: Re: Kupiony samochód - złożyć doniesienie o oszustwie?
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    news:4d1ae692$0$2451$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Artur\(m\)

    > LOL, jak Ty naiwny jesteś.
    >
    > Powiedzmy, że masz auto z 200 tys. na liczniku i oświadczenie pierwszego
    > właściciela, że gdy je kupowałeś miało 100 tys. Sprzedajesz je, dajesz
    > oświadczenie, że ma 200 tys., a okazuje się, ze ma 350 tys. Jak
    > udowadniasz, że to nie Ty kręciłeś ten licznik? :D

    Jeżeli taki (poprzednik) desperat to uczyni to tylko sąd.
    Wtedy długotrwałe, żmudne, śledztwo.
    Ze względu na poważne konsekwencje - śledztwo i pytanie
    "kierowcy przestępcy", do czego mu służy autko i wyciąganie wniosków.
    Jeżeli skręci 10kkm to mu ujdzie, jeżeli 100kkm to będzie mu bardzo
    trudno się wywinąć.
    Już dziś (nawet na tej grupie można to zauważyć) łącząc niektóre
    fakty można udowodnić "kręcenie".
    Ale gwarantuje, że po pierwszych wyrokach, za fałszowanie dokumentów
    nie znajdzie się chętnych na kręcenie licznikiem.

    Artur(m)