  • Data: 2010-12-23 20:35:21
    Temat: Re: Kupiony samochód - złożyć doniesienie o oszustwie?
    Od: "grin" <s...@a...er> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Martin Fox" <e...@s...com> napisał w wiadomości
    news:if07hj$4m2$1@news.net.icm.edu.pl...
    > Tak z ciekawości - jak Cię okradną to też tego nie zgłosisz w myśl zasady
    > "nie jestem ormowcem, nie donoszę"?

    Jak mi się to nie będzie opłacać, to nie zgłoszę.
    Ukradli mi kiedyś radio z auta. Stłuczona szyba droższa od radia. Kupa
    strat,zmarnowany czas na policji, zero efektu, znikoma szkodliwość.
    Oszukano mnie ongiś na allegro. Allegro by wypłacić odszkodowanie kazało
    zgłosić na policję.
    Musiałem się kilka razy fatygować, marnując mój i policjantów czas.
    Allegro odszkodowania nie zapłaciło, bo znalazło paragraf w regulaminie.
    Dodatkowo musiałem się fatygować kilkakrotnie do prokuratury, łaskawcy
    pozwolili do lokalnej, a nie na drugim końcu kraju.
    Ponadto odbyła się rozprawa sadowa daleko ode mnie. Straciłem czas i
    pieniądze na dojazd autem. Zwrócili za bilet PKP 2 klasy. Za zmarnowany czas
    nie zapłacili., bo się nie należy.
    Oszust nie ma z czego zapłacić. Same straty. Nic mi z jego aresztowania.
    Jeszcze trzeba na koszt podatnika utrzymywać jego i klawiszy..
    Gdybym nie chciwość odszkodowania, nie polazłbym na policję i nie stracił
    dodatkowo.
    Nadgorliwość gorsza od faszyzmu.