  • 51. Data: 2012-05-02 23:03:46
    Temat: Re: Kupiłem youngtimera :)
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-05-2012 23:00, $heikh el $hah pisze:
    > Nie kompromituj się, bo widać, że nie masz zielonego pojęcia o czym
    > piszesz.

    Ale on ma rację, przepłaciłeś.

    --
    Pozdr.

  • 52. Data: 2012-05-02 23:03:55
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-05-02 22:55, to pisze:
    > To była bardziej końcówka lat 90-
    > tych.

    Raczej pierwsza połowa. Potem była Felicia. Równie kiepska elektryka,
    równie delikatne zawieszenie, równie tandetne plastiki, zabezpieczenie
    antykorozyjne ledwo mniej tragiczne. Silnik 1,3 praktycznie ten sam
    (rodem z 100, a nawet 1000MB). To już lepiej było kupić 105L/120L w
    podobnym stanie.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 53. Data: 2012-05-02 23:04:01
    Od: to <t...@i...pl>

    begin $heikh el $hah

    > Nie kompromituj się, bo widać, że nie masz zielonego pojęcia o czym
    > piszesz.

    Widzę, że argumenty się skończyły i zaczynają się ad persony!

  • 54. Data: 2012-05-02 23:04:29
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-05-02 22:57, DoQ pisze:

    > Nie wydaje mi się.

    Udolnie?!

    Pozdr,

  • 55. Data: 2012-05-02 23:05:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-05-2012 23:04, LEPEK pisze:
    > Udolnie?!

    Wtedy tak zabezpieczali antykorozyjnie.

    --
    Pozdr.

  • 56. Data: 2012-05-02 23:06:57
    Od: to <t...@i...pl>

    begin LEPEK

    > Raczej pierwsza połowa.

    Mówię o modzie na kameleona.

  • 57. Data: 2012-05-02 23:09:35
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-05-02 23:05, DoQ pisze:

    > Wtedy tak zabezpieczali antykorozyjnie.

    Pszaszam, ale chyba się nie rozumiemy.
    Jeśli ktoś nie potrafi aż tak dobrać koloru (nie-metalic) do reszty
    samochodu, to mówi wiele o jego warsztacie.
    A zabezpieczenie antykorozyjne w tym samochodzie polegało na...
    malowaniu. Blacha taka sama na drzwiach, dachu i błotnikach - w
    oryginalnym lakierze nie było szans na różnice (oprócz brązowych zacieków).

    Pozdr,

  • 58. Data: 2012-05-02 23:11:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-05-2012 23:09, LEPEK pisze:
> [...]
    > malowaniu. Blacha taka sama na drzwiach, dachu i błotnikach - w
    > oryginalnym lakierze nie było szans na różnice (oprócz brązowych zacieków).

    Sugerujesz że skoda autora wątku była malowana??

    --
    Pozdr.

  • 59. Data: 2012-05-02 23:11:54
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-02 23:03, DoQ pisze:

    > Ale on ma rację, przepłaciłeś.

    Za Maserati też się przepłaca.
    Czy to znaczy, że trzeba kupować VieśWagony?

    --
    $heikh el $hah
    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 60. Data: 2012-05-02 23:13:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-05-2012 23:11, $heikh el $hah pisze:
    > Za Maserati też się przepłaca.

    Czyli przyznajesz że przepłaciłeś.

    --
    Pozdr.