  • 41. Data: 2012-05-02 22:46:41
    Temat: Re: Kupiłem youngtimera :)
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-05-02 21:45, to pisze:
    > begin LEPEK

    > W przypadku takiego auta liczy się stan, trudno znaleźć egzemplarz z
    > blachą w tak dobrym stanie.

    Patrzę na te zdjęcia, te pofalowane progi, błotnik w innym kolorze,
    przód krzywy... Na allegro poniżej 2000 zł widzę parę lepszych już na
    pierwszy rzut oka. A doprowadzenie blach do możliwego stanu to masa
    roboty i/lub kasy. Nie podniecaj się tak...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 42. Data: 2012-05-02 22:48:27
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-02 22:31, Marek Dyjor pisze:
    > skoda 120 też miała ciekawe nadwozie powiedziałbym sporo ciekawsze od
    > tego ciętego siekierką nadwozia:)

    A podobają Ci się współczesne Alfy Romeo?
    To co byś powiedział o takiej Alfie 33?
    Pewnie, że ładniejsza, ale też 'ciosana'.

    --
    $heikh el $hah
    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 43. Data: 2012-05-02 22:48:40
    Od: to <t...@i...pl>

    begin LEPEK

> [...]
    > pierwszy rzut oka. A doprowadzenie blach do możliwego stanu to masa
    > roboty i/lub kasy. Nie podniecaj się tak...

    Progi nie są pofalowane, tylko zabezpieczone przed korozją, a kolor
    błotnika jest mało ważny, bo i tak auto będzie raczej malowane, ten kolor
    nie wydaje mi się wystarczająco ciekawy.

  • 44. Data: 2012-05-02 22:53:13
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-02 22:41, to pisze:
    > begin $heikh el $hah

    > Skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać?

    Widać. Pomijając stylistykę:
    chiński skuter przejedzie może ze 3 tys. km. po czym musisz oddać do
    serwisu na gwarancji i się z nim pożegnać na kilka miesięcy, bo muszą
    części z Chin sprowadzić.
    A takie Malaguti z silnikiem Minarelli chłodzonym cieczą - 30 tys.

    --
    $heikh el $hah
    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 45. Data: 2012-05-02 22:54:27
    Od: to <t...@i...pl>

    begin $heikh el $hah

    > Widać. Pomijając stylistykę:

    ...która jest prawie identyczna.

> [...]
    > części z Chin sprowadzić.
    > A takie Malaguti z silnikiem Minarelli chłodzonym cieczą - 30 tys.

    Tak, tak, pewnie wytrzymają tyle samo, ale przecież musisz jakoś
    uzasadnić fakt, że przepłaciłeś.

  • 46. Data: 2012-05-02 22:54:31
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 02.05.2012 22:48, to pisze:
    > błotnika jest mało ważny, bo i tak auto będzie raczej malowane, ten kolor
    > nie wydaje mi się wystarczająco ciekawy.

    Do takiej furqi to tylko kameleon, mysle ze sie tu mi racje przyznasz!!!

  • 47. Data: 2012-05-02 22:55:30
    Od: to <t...@i...pl>

    begin neoniusz

    > Do takiej furqi to tylko kameleon, mysle ze sie tu mi racje przyznasz!!!

    Nie no, kameleon chyba nie pasuje... To była bardziej końcówka lat 90-
    tych.

  • 48. Data: 2012-05-02 22:56:49
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-05-02 22:48, to pisze:

    > Progi nie są pofalowane, tylko zabezpieczone przed korozją,

    ;)

    > a kolor
    > błotnika jest mało ważny, bo i tak auto będzie raczej malowane, ten kolor
    > nie wydaje mi się wystarczająco ciekawy.

    Inny kolor błotnika oznacza, że był nieudolnie malowany. A jakość
    zamienników blach do tego samochodu (nikt o zdrowych zmysłach nie
    kupiłby oryginału) jest tragiczna.

    Pozdr,

  • 49. Data: 2012-05-02 22:57:34
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-05-2012 22:56, LEPEK pisze:
    > Inny kolor błotnika oznacza, że był nieudolnie malowany. A jakość

    Nie wydaje mi się.

    --
    Pozdr.

  • 50. Data: 2012-05-02 23:00:06
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-02 22:54, to pisze:
    > begin $heikh el $hah

    > ...która jest prawie identyczna.

    > Tak, tak, pewnie wytrzymają tyle samo, ale przecież musisz jakoś
    > uzasadnić fakt, że przepłaciłeś.

    Nie kompromituj się, bo widać, że nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz.

    --
    $heikh el $hah
    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"