  • 101. Data: 2012-05-05 10:58:24
    Temat: Re: Kupiłem youngtimera :)
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@d...las>

    Użytkownik - to napisał::
    > begin Kudłaty Konservateesta

    > Może to ta?

    Tamta nie była tak oldstajlowo postarzana. ;-)
    --
    Najdziwniejsze życie jakie kiedykolwiek znałem
    [pl.pregierz] !delete from Ghost

  • 102. Data: 2012-05-06 10:17:40
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-05-04 23:01, to pisze:

    > Kilka zaprawek, a cały malowany pędzlem to jednak pewna różnica.

    Między "wygląda, jak...", a "malowany pędzlem" jeszcze większa. To, że
    ci się coś wydaje nie oznacza jeszcze, że tak jest.

    > No tak, lepszy pogięty tylny błotnik niż przedni w nieco innym odcieniu.
    > Jasne.

    Ty widziałeś przód twojego samochodu?
    http://images01.olx.pl/ui/2/69/52/33696752_2.jpg
    Pas cofnięty i pogięty, zderzak popękany, reflektory osadzone krzywo, za
    zderzakiem też pewnie wesoło.
    No, ale nic: skoro uważasz że trafiłeś jangtajmera w okazyjnym stanie i
    cenie, to widocznie mamy inne zdanie na ten temat.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 103. Data: 2012-05-06 12:05:30
    Od: to <t...@i...pl>

    begin LEPEK

    > Ty widziałeś przód twojego samochodu?
    > http://images01.olx.pl/ui/2/69/52/33696752_2.jpg Pas cofnięty i pogięty,
    > zderzak popękany, reflektory osadzone krzywo, za zderzakiem też pewnie
    > wesoło.

    A to niby ten mój? Teraz tak nie wygląda, jeśli kiedyś tak wyglądał, to
    oznaczałoby to tylko małą stłuczkę zrobioną na chwilę byle jak, a potem
    już w miarę porządnie (nie licząc tego odcienia). Wiec nie przesadzajmy.
    Zresztą to są wszystko elementy, które można tanio wymienić. Tylnego
    błotnika nie wymienisz bez cięcia i spawania.

  • 104. Data: 2012-05-06 12:06:29
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Do zobaczenia na zlocie koleżko, pamiętaj o keczupie żeby nie przepłacać
    > na stacji!

    Szerokości, przyczepności, zimnego piwka w domu i długiego weekendu czy
    Ci życzę kolego!

  • 105. Data: 2012-05-06 12:07:04
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Maurycy Poszepszyński

    > Chcesz to stylizować? :-) Trzeba było kupić Skodę 100.

    Co się stało to się nie odstanie. :)

  • 106. Data: 2012-05-06 12:07:50
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Pawel Gancarz

    > Jakoś trudno mi uwierzyć, że zrobisz z tego coś fajnego i podeślesz
    > fotkę.

    Mi też. ;)

    > Nie dlatego, że się nie da, ale sami tutaj gawędziarze. Będzie
    > tak jak z LOL (Legendarną Orgią Listonosza) :P

    Jak z nią było ostatecznie, bo straciłem wątek?

  • 107. Data: 2012-05-06 12:08:10
    Od: to <t...@i...pl>

    begin v...@i...pl

    > Jakiego youngtimera? Toz to heblem ciosana skoda, a nie zaden
    > youngtimer! :P

    Ty ją tym heblem ciosałeś, że wiesz?

  • 108. Data: 2012-05-06 17:36:29
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-05-06 12:08, to pisze:
    > begin v...@i...pl

    > Ty ją tym heblem ciosałeś, że wiesz?

    Ja bym chociaz obszlifowal na koniec :)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 109. Data: 2012-05-06 20:54:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-05-2012 12:05, to pisze:
> [...]
    > Zresztą to są wszystko elementy, które można tanio wymienić. Tylnego
    > błotnika nie wymienisz bez cięcia i spawania.

    Dokładnie, mnie się np bardzo podoba.

    --
    Pozdr.

  • 110. Data: 2012-05-06 20:58:39