  • Data: 2012-05-02 23:24:56
    Temat: Re: Kupiłem youngtimera :)
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-02 23:04, to pisze:
    > begin $heikh el $hah

    > Widzę, że argumenty się skończyły i zaczynają się ad persony!

    Porównujesz chiński silnik chłodzony powietrzem z silnikiem Minarelli AC.

    "Motori Minarelli - fabryka produkująca silniki motocyklowe, utworzona w
    1956 roku przez Vittorio Minarelli w Bolonii. Od roku 2002 firma należy
    do koncernu Yamaha Motor Group, produkując silniki do wielu motocykli,
    m.in. XT 660, WR 125, YBR 125 oraz skuterów o pojemności 50 - 125 - 250
    cm? i motorowerów o pojemności 50 cm? (TZR 50). Silniki tej firmy
    stosowane są m.in. w skuterach firm Aprilia, Malaguti, Yamaha, MBK oraz
    w motorowerach firm Aprilla, Peugeot, Rieju.
    Wbrew obiegowej opinni, Minarelli jest nazwą firmy a nie nazwą silnika.
    Jednostki napędowe skuterów i motorowerów klasy 50 cm? firmy Minarelli
    po odblokowaniu uzyskują wysoką moc maksymalną i często są poddawane
    tuningowi.
    11 kwietnia 2008 fabrykę opuścił dziesięciomilionowy silnik."

    A odnośnie stylistyki:
    chiński: http://kut.as/chinszczyzna
    włoski: http://kut.as/wloszczyzna

    --