  • Data: 2012-05-02 21:32:17
    Temat: Re: Kupiłem youngtimera :)
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-02 21:27, to pisze:
    > begin MM

    > No, ale takich to są setki, a ja bym chciał coś oryginalnego, co zrobi
    > pozytywne wrażenie.

    No ale skoro już napisałeś, to:
    po prostu doprowadzić do stanu używalności, pooglądać zdjęcia innych i
    zdać się całkowicie na własną wyobraźnię (byle na dedykowanych
    częściach, a nie żywicy poliestrowej i szpachli). Jeśli masz gust i
    wyobraźnię, to nie będzie wiochy, a może nawet jakąś samiczkę na to
    wyrwiesz. :)

    --
    $heikh el $hah
    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"