  • 51. Data: 2011-03-15 17:49:47
    Temat: Re: Kupiłem kamerkę :)
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    news:ilo35v$s3b$1@news.onet.pl...

    > wypada donosic na kogoś kto stwarza poważne zagrożenie dla bezpeiczeńśtwa
    > innych ludzi...

    na siebie też doniesiesz?

    tak/nie

    ps. tylko mi nie mów, ze nigdy na drodze sie nie mylisz i nie popełniasz
    błędów.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 52. Data: 2011-03-15 17:50:37
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 15/03/2011 16:49, Kuba (aka cita) wrote:

    > na siebie też doniesiesz?
    >
    > tak/nie
    >
    > ps. tylko mi nie mów, ze nigdy na drodze sie nie mylisz i nie popełniasz
    > błędów.

    Przeciez to PMS, tutaj kubica zaglada dowiedziec sie, jak hamowac na
    sniegu i wyprowadzic samochod z poslizgu.

    Kamil

  • 53. Data: 2011-03-15 18:18:17
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Odpowiem za parę osób z trochę wiekszym niż średnia doświadczeniem
    życiowym i inteligencją. Popełniamy błędy. wszyscy, bo jesteśmy tylko
    ludźmi. Jednak jak coś "storbimy" na drodze, pewna część myśli sobie
    "JEzu dobrze ze nikogo nie zabiłem" a druga "Ale jazda Super!"
    Dla tych pierwszych mandat niczego nie zmieni, oni już sie nauczyli. Na
    tych drugich (niestety) nie zadziała. trzeba ich pozbawić okazji do
    zabicia człowieka.

    > Przeciez to PMS, tutaj kubica zaglada dowiedziec sie, jak hamowac na
    > sniegu i wyprowadzic samochod z poslizgu.

    TAk to PMS. w 100% to widać w odpowiedzi podsumowującej.
    ToMasz

  • 54. Data: 2011-03-15 21:09:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kuba (aka cita) wrote:

    > na siebie też doniesiesz?
    >
    > tak/nie
    >
    > ps. tylko mi nie mów, ze nigdy na drodze sie nie mylisz i nie
    > popełniasz błędów.

    Jakich błędów?

    wyprzedzanie na pasach to błąd? przejechanie na bezczelnego przez czerwone
    na ruchliwym skrzyżowaniu to błąd? Przelecenie pieszym po stopach to błąd?

  • 55. Data: 2011-03-17 20:21:22
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl>

> [...]
    > ludźmi. Jednak jak coś "storbimy" na drodze, pewna część myśli sobie
    > "JEzu dobrze ze nikogo nie zabiłem" a druga "Ale jazda Super!"

    I jeszcze możemy nic nie pomyśleć bo nawet nie zauważyliśmy.

    > Dla tych pierwszych mandat niczego nie zmieni, oni już sie nauczyli. Na
    > tych drugich (niestety) nie zadziała. trzeba ich pozbawić okazji do
    > zabicia człowieka.

    Nie wystarczy trąbka ?

  • 56. Data: 2011-03-24 07:16:10
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-03-14 09:14, Rychu pisze:
    > W końcu udało mi się kupić kamerkę. :) Może trochę więcej.
    > Wczoraj jeździłem z nią pierwszy dzień. Filmik HD na próbę wrzuciłem
    > na YT i muszę powiedzieć, że strasznie stracił na jakości.

    Wczoraj nareszcie udało mi się przejechać z kamerką po ciemku.
    http://www.youtube.com/watch?v=uZxcYWreRJ0

    Może nie jest to super jakość, jednak w porównaniu ze wszystkim
    innym co do tej pory widziałem jest naprawdę dobra.

    PS. Na filmiku wymuszenie pierwszeństwa zakończone lekkim hamowaniem.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 57. Data: 2011-03-24 20:53:09
    Od: "jack" <j...@v...pl>

> [...]

    > innym co do tej pory widziałem jest naprawdę dobra.

    > PS. Na filmiku wymuszenie pierwszeństwa zakończone lekkim hamowaniem.

    Przepraszam ze zapytam:
    Ale po co to wszystko??
    1-zboczenie zawodowe byłego milicjanta
    2-zainteresowanie[konik]strażnika miejskiego
    3-nie zrealizowane marzenia o pracy w[1 lub,2]
    4-a moze coś innego?????????
    pozdro.jack

  • 58. Data: 2011-03-24 20:54:20
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-24 20:53, jack pisze:

> [...]
    > 1-zboczenie zawodowe byłego milicjanta
    > 2-zainteresowanie[konik]strażnika miejskiego
    > 3-nie zrealizowane marzenia o pracy w[1 lub,2]

    Dupochron w razie wątpliwej sytuacji - koleś w ciebie wycofa, a potem
    się będzie zapierał, że ty w niego wjechałeś...

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 59. Data: 2011-03-24 20:58:38
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    > Dupochron w razie wątpliwej sytuacji - koleś w ciebie wycofa, a potem

    > się będzie zapierał, że ty w niego wjechałeś...

> [...]

    i co jadę i cały czas nagrywam??
    Ja jezdze po 9hdziennie jaką musiał bym mieć kartę?
    pozdro.jack

  • 60. Data: 2011-03-24 22:01:55
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-03-24 20:58:38 niejaki jack napisał:
    > i co jadę i cały czas nagrywam??
    > Ja jezdze po 9hdziennie jaką musiał bym mieć kartę?
    > pozdro.jack

    słyszałeś o nagrywaniu w pętli?

    --
    P0zdrawiam