  • 31. Data: 2011-03-14 21:29:33
    Temat: Re: Kupiłem kamerkę :)
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 14 Mar 2011 13:42:50 +0100 osobnik zwany Rychu
    wystukał:

    > Byłem na myjni to i od razu fotki cyknąłem.
    > <http://img690.imageshack.us/g/kamerka1a.jpg/>

    przyssawa od przodu wygląda jak głowica radaru :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2011-03-14 22:35:46
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-03-14 17:10, glang pisze:

    > uppppsssssss. jak to się stało??

    "Pijesz - nie pisz. Nie pijesz - napij się." ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 33. Data: 2011-03-14 23:03:40
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    MariuszM pisze:

    > Czy ktoś próbował kręcić takie coś komórką?
    > Takim np. HTC HD.
    >
    > M.
    próbowałem montowac kamery do auta, wyszstkie jakie mi wpadły w ręce.
    jednak wszelkie próby spełzały na niczym bo kamery CCTV jakie by nie
    były, dają g.... nie obraz w rozumieniu dzisiejszych standardów. Podobną
    kamerką jak ma wątkotwórca widzę rejestracje 3 ciego samochodu
    przedemną, a kamerą cctv nad 120cm kasą, cieżko jest rozpoznać jaki to
    banknot. Wszelkie aparaty cyfrowe (filmujące ) albo nie chciały robić
    wystarczajaco długich filmów, albo był kłopot z zasilaniem, no i
    wielkość....
    nie próbowałem telefonem filmującym w HD. jak masz - spróbuj. W mojej
    opinii, to co "daje rade" zrobić kamerka wątkotwórcy, to jest takie
    pewne minimum. czyli poniżej tego poziomu nie warto inwestować wcale w
    sprzęt. Z jedna małą uwagą ze moja kamerka kosztowała 180zł ( taki no
    name ze nawet producenta niema)

    ToMasz

  • 34. Data: 2011-03-14 23:32:16
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 20:53:29 +0100, MariuszM napisał(a):
    > Czy ktoś próbował kręcić takie coś komórką?
    > Takim np. HTC HD.

    Ja czasami na dłuższych trasach kręcę filmy iP 3GS. Jakość całkiem znośna za
    dnia, raz niemalże się przydał - niedoszły sprawca sądząc że coś zmalował
    szybko się zmył, a sam incydent jak i jego numery się pięknie nagrały.
    Jak uda mi się w końcu to przerzucić na peceta i wyeksportować to się
    pochwalę :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 35. Data: 2011-03-15 02:23:09
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-14 09:14, Rychu pisze:

    > Ogólnie jak chyba każdy sprzęt ma sporo wad i zalet. Tutaj uważam, że
    > do moich potrzeb jest wystarczająca. Ogólnie nie jest to kamerka
    > dedykowana do samochodu i może dzięki temu jest tak dobra.
    > Oprogramowanie w niej zawiera wiele niepotrzebnych funkcji, typu jakieś
    > filtry, sepia, efekty... co raczej się nadaje dla dzieci w podstawówce.
    > Natomiast cała reszta jest wyśmienita.

    A jak to sobie radzi jak zrobi się trochę ciemniej, albo zupełnie ciemno?

    Szkoda że kąt patrzenia wąski - nie będzie czuć prędkości (i główna
    akcja ze scenki rodzajowej została poza kadrem)
    Nie ma do tego jakiś dodatkowych konwerterów które założone na obiektyw
    poszerzyłyby kąt patrzenia? Do niektórych kompaktowych aparatów chyba są
    takie cuda.

  • 36. Data: 2011-03-15 07:54:34
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

> [...]
    >
    > Temat ostatnio wałkowany, różne modele się przewinęły, a że teraz
    > mam już "to coś" w rękach to się pochwalę i trochę opiszę.

    A propos tych kamer to dostałem dzisiaj taką ofertę (nie, nie pracuję
    tam, czasem kupuję) myślę że do zastosowań samochodowych by się nadała a
    tania jest ;)

    http://www.dipol.com.pl/kamera_z_rejestratorem_prote
    ct_501_hd_mpeg-4_lcd_czytnik_sdhc-mmc_M70501.htm

  • 37. Data: 2011-03-15 08:42:31
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 15 Mar, 07:54, Marrcino <n...@n...pl> wrote:

    > A propos tych kamer to dostałem dzisiaj taką ofertę (nie, nie pracuję
    > tam, czasem kupuję) myślę że do zastosowań samochodowych by się nadała a
> [...]

    Moim zdaniem w takich urządzeniach do typowo samochodowego
    zastosowania powinien być jeszcze zamontowany GPS + zapis prędkości,
    pozycji wysokości itp na materiale video ;)

    Pozdrawiam !

  • 38. Data: 2011-03-15 09:29:53
    Od: Klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-15 07:54, Marrcino pisze:
> [...]
    > tania jest ;)
    >
    > http://www.dipol.com.pl/kamera_z_rejestratorem_prote
    ct_501_hd_mpeg-4_lcd_czytnik_sdhc-mmc_M70501.htm

    Ten rejestrator chyba już był wałkowany na grupie.
    Chiński odpowiednik jest do kupienia za ~200zł w serwisie na "a"
    (wysyłka z chin).
    Z tego co pamiętam to "hd" jest interpolowane więc tak naprawdę ma
    mniejszą rozdzielczość.

  • 39. Data: 2011-03-15 09:39:55
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-03-14 21:09, PawelC pisze:

    > Tak z czystej ciekawości... nie rozprasza to w czasie jazdy ?

    Nie.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 40. Data: 2011-03-15 10:36:48
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-14, MariuszM <u...@p...onet.pl> wrote:

    > Czy ktoś próbował kręcić takie coś komórką?
    > Takim np. HTC HD.

    Ja próbowałem samsungiem galaxy. O odczytywaniu tablic w nocy -
    zapomnij. Ustalić kto zmieniał pas - bez problemów.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski