  • Data: 2011-03-14 10:19:54
    Temat: Re: Kupiłem kamerkę :)
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    >

    > a do czego ma służyć ta kamerka?

    np. do udowodnienia komus, ze lze w zywe oczy (nawet przed policja).

    Przyklad z zycia:
    zone stuknal gosc na skrzyzowaniu na swiatlach (zachcialo mu sie cofac
    bo zobaczyl znajoma), po czym chcial wmowic, ze to zona go 'dojechala'
    nie wyhamowujac.
    Gdyby nie pasazerowe, ktorzy z nia jechali - to pewnie policja dalaby
    wiare temu gosciowi (a straty byly spore po stronie auta zony - cofajacy
    mial hak, ktory przebil zderzak docierajac do chlodnicy).

    Czyli, poki uzytkownik takiej kamery bedzie wykorzystywal jej nagrania
    we 'wlasnej obronie' - to ja ni mam nic przeciwko temu.

    --
    pozdr
    Adam (AL)