  • Data: 2012-03-08 19:13:07
    Temat: Re: Kupiłem Desire
    Od: Waldek Godel <n...@y...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 08 Mar 2012 20:05:31 +0100, atm napisał(a):

    > 1. Czy Google zbiera więcej informacji na mój temat?
    >
    > Nie, Google nie zbiera dodatkowych danych o Tobie. W naszej nowej

    Nie, wcale nie zbiera. Tak samo jak google toolbar, wyłączałeś zbieranie
    danych a on posłusznie przestawał.

    > 2. Co mam zrobić, jeśli nie chcę korzystać z usług Google po
    > wprowadzeniu nowej Polityki prywatności i Warunków korzystania z usług?
    >
    > Jeśli po 1 marca będziesz nadal korzystać z usług Google, obowiązywać
    > Cię będzie nowa Polityka prywatności i Warunki korzystania z usług.
    > Jeśli wolisz zamknąć konto Google, postępuj zgodnie z instrukcjami z
    > Centrum pomocy. Firma Google popiera ideę uwolnienia danych, więc
    > użytkownik może przenieść swoje informacje w dowolne miejsce, jeśli chce.

    Dokładnie to co napisałem - masz się zgodzić, albo zlikwiduj konto.
    A to oznacza brak wszystkich aplikacji Google w telefonie - maps, poczta i
    przede wszystkim - market.

    > Fakt faktem, ze Google jest mocno nastawione na pozyskiwanie informacji
    > o uzytkownikach. Jesli bylaby sensowna alternatywa dla Androida, ktora
    > pozbawiona bylaby tej wady a posiadalaby zalety tego systemu rozwazylbym
    > przesiadke.

    Mocno? Oni na tym robią wszystkie miliardy, co pozwala wmawiać naiwnym
    ludziom, że usługi są za darmo. One nie są za darmo, tylko zamiast
    pieniędzmi, płaci się prywatnością. Mają tej prywatności tyle, że po
    zamienieniu na kasę, mogli sobie ostatnio pozwolić na zakup Motoroli za
    ciężkie miliardy.
    Tu masz pełną listę firm, które sobie kupili za prywatność naiwnych ludzi:
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_acquisitions_by
    _Google
    A chcą jeszcze wiecej - wiedzieć za co i gdzie płacisz(Google checkout,
    Google Wallet), dokąd latasz (własnie biorą się za rezerwacje lotnicze), co
    oglądasz w telewizji (Sage TV) i setki innych rzeczy.
    Za niedługo zajmą się produkcją lodówek, które będą szpiegowały co jesz
    oraz kibli, które będą szpiegowały coś dokładnie odwrotnego. Gdzieś tam
    były przymiarki do usług medycznych. Za niedługo będą wiedzieli wszystko o
    wszystkich, przynajmniej wszystko o wszystkich naiwnych.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -