  • Data: 2012-03-01 20:07:37
    Temat: Re: Kupiłem Desire
    Od: "Maciek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Błażej" <b...@i...pl> napisał
    > Jak już pisałem, telefon jest na gwarancji, to czy mogę się bawić w
    > gotowane romy, kernele itd. czy muszę poczekać do wygaśnięcia umowy
    > gwarancyjnej?

    Ja z SGS-em i brandingiem Orange wytrzymałem jakieś 2 tygodnie. Decyzję
    przyspieszył fabryczny brak simlocka, przy wyraźnie opisanym w aneksie do
    umowy istnieniu tejże blokady. Doszedłem więc do wniosku, że i tak nikt mi
    nie uwierzy w brak blokady, więc nie ma się co czaić.
    Zorientuj się tylko, czy Desire jest podatny na uceglenie i nie instaluj
    wynalazków z xda jako pierwszy w Polsce ;)
    A po jakimś czasie i tak dojdziesz do wniosku, że najlepszy jest stockowy
    soft... Udanej zabawy!

    --
    M.