  • Data: 2012-01-16 16:13:56
    Temat: Re: Kupię zabytkowe motocykle
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "odi" <o...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:jevcn3$j8g$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,

    > remontu, kontakt na adres email w mailu.

    A ile może być warta cały czas garażowana, nigdy nie jechana (na liczniku 2
    km) MZ ETZ 250, nierejestrowana kupiona w Polmozbycie w sierpniu 1981 r?
    Kupiłem ją w czasie krótkiego pobytu w Polsce, a gdy po kilku latach
    wróciłem i chciałem ją zarejestrować to okazało się, że przechowująca ją
    teściowa zdążyła gdzies zgubić fakturę?