  • Data: 2013-02-13 09:56:19
    Temat: Re: Kupię pomoc drogową :)
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Od kiedy uniemożliwanie robienia wałków to "uprzykrzanie"?

    Od kiedy wprost stosowanie prawa np. w celu zmniejszenia strat firmy
    jest robieniem walkow?
    Czlowiek ma firme, zwykle musi miec samochod. Jest to jego normalne
    narzedzie pracy, jak komp, lokal, maszyny itp. Tusk TM (i zeby oddac
    sprawiedliwosc - poprzednicy) twierdzi, ze samochod to luksus. Ciekawe,
    ze oni jednak samochodami jezdza, a jak maja kaprys to i helikopterem
    sobie polataja (na koszt wspomnianego przedsiebiorcy).
    Jesli instaluje w drzwiach swojego domu zamki i mam umowe z agencja
    ochrony, to jestem nieuczciwy wobec zlodzieja?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa