  • Data: 2021-12-22 15:50:06
    Temat: Re: Kupię dysk HDD WD2500JB-00GVC0
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    pl...
    LordBluzg(R) napisał(a) :

    >Sam miałem kiedyś w stopce: "Tylko twardziele nie robią backupów"
    >:-)
    >Wszystko nie poszło się paść, bo jakieś tam kopie robiłem. Niezbyt
    >często, ale jednak.
    >Smarta monitorowałem bardzo rzadko.

    Opisywalem kiedys swoj przypadek.
    Komputer zaczal pracowac bardzo wolno.
    Wiec klne Win 10, bo akurat niedawno upgrade zrobilem.

    Az mnie cos kiedys tknelo, zapuscilem program sprawdzajacy predkosc
    dysku.
    I sie okazalo, ze sa obszary szybkie, a sa powolne, nawet bardzo
    powolne.
    Ale zadnych bledow nie ma - czyta dlugo, ale w koncu czyta.

    Tylko ze SMART windows jakos nie monitoruje, wiec nie ostrzega "dysk
    ci sie konczy".

    J.