  • 1. Data: 2009-03-19 14:51:29
    Temat: Kupię Kawasaki er5 lub Hondę CB 500
    Od: erni <pawet@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam

    Chciałbym kupić Kawasaki Er5 z 95 lub 98 roku lub Hondę CB 500 też z 95
    lub 98 roku tylko mam pewien kłopot ponieważ nie wiem na który z nich się
    zdecydować

    Jak możecie rzućcie okiem na te egzemplarze

    http://allegro.pl/item584034014_honda_cb_500_z_1995_
    roku.html

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M116063
    1

    Czy warte są uwagi ?

    i który sprzęt byłby lepszy, biorę też pod uwagę wysokość siodła bo nie
    należę do wysokich driverów

    Może ktoś ma taki sprzęt gdzieś niedaleko Gliwic żeby można było usiąść i
    się przymierzyć ?

    Erni

  • 2. Data: 2009-03-20 11:05:21
    Temat: Re: Kupię Kawasaki er5 lub Hondę CB 500
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On 19 Mar, 14:51, erni <pawet@_NOSPAM_o2.pl> wrote:
> [...]
    > należę do wysokich driverów
    >
    > Może ktoś ma taki sprzęt gdzieś niedaleko Gliwic żeby można było usiąść i

    Kiedys mialem ten sam dylemat - GS500 czy ER5 czy CB500 i padlo na
    CB500 i nigdy nie zalowalem

  • 3. Data: 2009-03-20 18:32:29
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "erni" <pawet@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > zdecydować
    >
    > Jak możecie rzućcie okiem na te egzemplarze

    Ta CB500 ma nieoryginalne malowanie.
    Może kolesiowi się nie podobało oryginalne a może uszkodzenia lakieru po
    dzwonie wymagały położenia nowego lakieru.
    Tu znajdziesz plik z oryginalnymi lakierami:
    http://www.morowiec.pl/index.php?page=download_m

    Ponadto tarcza przednia nieoryginalna. W mojej byłej CB500 tarcza z
    przebiegiem 38kkm była jeszcze OK. Ta mogła zostać wymieniona ze względu na
    duży przebieg lub ze względu na uszkodzenie podczas wypadku.
    Lusterkam są nieoryginalne. Ciekaw czy stracone zostały przy ostatnim
    szlifie który widac na lewym zadupku czy we wcześniejszym który został jakoś
    tam zamaskowany.
    Nie mam uprzedzeń do maszyn powypadkowych byleby jeździły prosto i skręcały
    prawidłowo. Jak do naprawy zostaną wykorzystane cześci oryginalne to jest
    OK. Tyle że tutaj jest odwrotnie.

    No i po czwarte 20kkm w 14 letnim moto. Proszę Cię.....
    Jak się jeszcze doda te stelarze na kufry sugerujące wykorzystanie
    turystyczne motocykla to przebieg robi się niepoważny.

    Ale może się mylę ;-)

    Wojtek

  • 4. Data: 2009-03-20 18:34:55
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Alti" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jak się jeszcze doda te stelarze na kufry sugerujące wykorzystanie
    > turystyczne motocykla to przebieg robi się niepoważny.

    I barwa płyny hamulcowego sugeruje że nie był wymieniany od 100 lat. Daje to
    tylko do myślenia czy wcześniejszy właściciel każdy płyn eksploatacyjny tak
    traktował....

    Wojtek

  • 5. Data: 2009-03-22 21:34:36
    Od: t...@g...com

    On 20 Mar, 19:34, "Alti" <a...@g...pl> wrote:

    > tylko do myślenia czy wcześniejszy właściciel każdy płyn eksploatacyjny tak
    > traktował....

    a to drań :))

  • 6. Data: 2009-03-24 14:04:13
    Od: v...@g...com

    On Mar 22, 9:34 pm, t...@g...com wrote:

    > a to drań :))

    witaj mam do sprzedania na slasku ER5 zarejestrowanego w grudniu 2001
    roku za 6800zl. Szczegoly na aukcji allegro: 579152430. Honda CB z
    2003 tez niedlugo bedzie w polsce (aukcja allegro numer 591581796).
    pozdrawiam
    Viggen

  • 7. Data: 2009-03-25 11:03:58
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    erni pisze:
    > Witam
    >
    > Chciałbym kupić Kawasaki Er5 z 95 lub 98 roku lub Hondę CB 500 też z 95
    > lub 98 roku tylko mam pewien kłopot ponieważ nie wiem na który z nich

    Znajomy, ktory sprowadza motocykle z Reichu, ma CB500 '95 z pelna
    owiewka FiveStar za ok 5500 pln. Przebieg 19000 km, oryginalny
    ciemnozielony lakier, przeglad i tlumaczenia zrobione. Generalnie
    motocykl igielka.
    Gdyby ktos cos to sluze kontaktem.

    --
    Kuczu