  • 1. Data: 2012-11-25 16:15:33
    Temat: Kupic beben, toner, czy cala drukarke
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    HP LJ 2100. Na wydrukach jest "cien" przesuniety o 3", co oznacza koniec
    bebna swiatloczulego. Oryginalna kaseta kosztuje prawie tyle, co "nowa"
    drukarka z duplexem i siecia, a zamienniki... well, czy mozna miec do
    nich zaufanie? Jesli tak, to do jakich?, bo firm jest pelno.
    Mozna tez kupic sam beben, tylko zaraz sie moze okazac, ze w kasecie
    trzeba jeszcze wymienic listwy/rolki, no i zasyfic pol chalupy.
    Kusi mnie tez rozwiazanie polegajace na kupnie jakies maszyny z serii LJ
    24xx, lub 4xxx z plaskim przebiegiem papieru, duplexem i obowiazkowo z
    siecia.
    Doradzcie cos, prosze. Duzo nie drukuje, ale zalezy mi na niezawodnoswci
    i pracy w sieci.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2012-11-25 17:07:52
    Temat: Re: Kupic beben, toner, czy cala drukarke
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Sun, 25 Nov 2012 16:15:33 +0100, Pawel O'Pajak napisał(a):

> [...]
    > siecia.
    > Doradzcie cos, prosze. Duzo nie drukuje, ale zalezy mi na niezawodnoswci

    Kup HP LJ 1320 albo Brother 5250DN. Obie mają dupleks i kartę sieciową.
    To dobre i tanie w eksploatacji drukarki.
    --
    M.
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 3. Data: 2012-11-25 17:51:04
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Kup HP LJ 1320

    Serie LJ 1xxx pominalem w rozwazaniach, bo tak jakos mniej solidnie
    wygladaja niz np. niesmiertelne 6P. Te 6P potrafia pracowac kilkanascie
    lat bez problemu. To oczywiscie prekambr w drukarkach, ale przyklad
    solidnosci. Serie 2xxx i 4xxx sa przeznaczone do biur/firm sadzac po
    dopuszczalnym miesiecznym obciazeniu, to jest jakis posredni wskaznik
    solidnosci. Seria 1xxx to raczej domowe maszynki. Czy myle sie w swoich
    rozwazaniach?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2012-11-25 18:06:37
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Michal Kawecki" napisał w wiadomości grup
    > Kup HP LJ 1320 albo Brother 5250DN. Obie mają dupleks i kartę sieciową.
    > To dobre i tanie w eksploatacji drukarki.

    1320 to jedna z gorszych drukarek z jaką miałem styczność.

  • 5. Data: 2012-11-25 20:31:47
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Sun, 25 Nov 2012 18:06:37 +0100, qwerty napisał(a):

    > Użytkownik "Michal Kawecki" napisał w wiadomości grup
    >
    > 1320 to jedna z gorszych drukarek z jaką miałem styczność.

    Mam tego kilkadziesiąt sztuk, oczywiście poleasingowych. Używane są
    non-stop i żadna się jeszcze nie popsuła. Sprawują się o wiele lepiej od
    polecanej przeze mnie do tej pory serii 40xx, w której notorycznie
    trzeba było kleić szufladę na papier, wymieniać trudno dostępne
    przełączniki formatu papieru na płycie głównej i rolki pobierania
    papieru. Mamy więc różne doświadczenia....

  • 6. Data: 2012-11-26 09:11:16
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    qwerty nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Michal Kawecki" napisał w wiadomości grup
    > 1320 to jedna z gorszych drukarek z jaką miałem styczność.

    U mnie w firmie jest tego sporo z lepszym albo gorszym skutkiem, ogólnie
    działają non-stop, moża w sumie poiwiedzieć że spisują ogólnie dobrze.

  • 7. Data: 2012-11-26 09:41:27
    Od: "Hals" <H...@v...pl>

> [...]
    > drukarka z duplexem i siecia, a zamienniki... well, czy mozna miec do nich
    > zaufanie? Jesli tak, to do jakich?, bo firm jest pelno.

    Akurat do HP2100 i 2200 są bardzo tanie zaienniki w przeliczeniu na 1
    stronę.
    Za 33,49 pln (z transportem) masz około 5500 stron (0,6-0,7 grosza za
    stronę) - i to z fakturą i "gwarancją".
    A jeżeli dosypiesz samodzielnie - zapłacisz połowę z tego albo i mniej.
    Puste oryginalne nieregenerowane są po kilka pln. Ale tu trzeba mieć minimum
    zdolności manualnych żeby dosypać i nie usyfić wszystkiego wokoło.

    Ale jeżeli okaże sie że kupisz nowy toner, a drukarka dalej nie działa
    poprawnie?
    Najlepiej kup nową z gwarancją :-)

    Powodzenia w wyborze.
    Hals.

  • 8. Data: 2012-11-27 12:02:30
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Michal Kawecki" <k...@o...px> napisał w wiadomości

> [...]
    > przełączniki formatu papieru na płycie głównej i rolki pobierania
    > papieru. Mamy więc różne doświadczenia....

    Od siebie dodam 3 gorsze, bo tez takowe uzytkujemy.

    - Szybka
    - Tania
    - Bardzo dobra :)

    Kartridz z tonerem na w sobie beben swiatloczuly + chipa, wiec jak kupujesz
    zamiennik to dostajesz wszystko nowe* (*ew. regenerowane)

    Kartridz na ok 7000 stron kosztowal nas ostatnio cale 24 zl. Drukuje jak
    nowa, po zainstalowaniu dodatkowego podajnika ladujesz 500 kartek.

    --
    doom3

  • 9. Data: 2012-11-27 15:58:51
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    Dzieki wszystkim za wypowiedzi. Narazie kupilem nowy zamiennik
    tonera/kasete i drukarka odzyskala pelna sprawnosc. Wyglada wiec na to,
    ze sprawa odroczona, ale jak mnie znowu zdenerwuje, to kupie 4xxx i
    postawie na niej;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 10. Data: 2012-11-27 18:18:26
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Michal Kawecki" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > przełączniki formatu papieru na płycie głównej i rolki pobierania
    > papieru. Mamy więc różne doświadczenia....

    U mnie obrabia 3 ryzy papieru. Po prawie 9 miesiącach wyzionęła ducha. Dodatkowo
    jest problem z zamiennikiem.