  • 1. Data: 2017-09-25 09:21:41
    Temat: Kup pan radar
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    SM w Szczecinie sprzedaje, niedrogo

    http://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/nie-
    ma-ch%c4%99tnych-na-fotoradar/ar-AAsoq7H

    J.

  • 2. Data: 2017-09-25 19:04:25
    Temat: Re: Kup pan radar
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 9/25/2017 9:21 AM, J.F. wrote:
    > SM w Szczecinie sprzedaje, niedrogo
    > http://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/nie-
    ma-ch%c4%99tnych-na-fotoradar/ar-AAsoq7H

    A można to sobie postawić w ogrodku i łapać miszczuf dróg osiedlowych?
    Kiedyś robiłem fotkę przy drodze znakowi i jakiś Kfiat Narodu miał
    pretencję że coś tam wizerunek się złapał w kadr. Ludzie ogólnie nerwowi
    są jak im sie nie mówi że zaraz ptaszek wyleci.

  • 3. Data: 2017-09-26 10:38:16
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 25 Sep 2017 19:04:25 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > nerwowi
    > są jak im sie nie mówi że zaraz ptaszek wyleci.

    Myślę, że z urzędową powagą prawdziwego fotoradaru nikt polemizował
    nie będzie.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2017-09-26 10:48:22
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Myślę, że z urzędową powagą prawdziwego fotoradaru nikt polemizował nie
    > będzie.

    kupić, postawić, ustawić prędkość przy której robi fotkę na 20km/h na
    ograniczeniu 60 i obserwować reakcje:D

  • 5. Data: 2017-09-26 12:23:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    On 9/25/2017 9:21 AM, J.F. wrote:
> [...]

    >Narodu miał pretencję że coś tam wizerunek się złapał w kadr. Ludzie
    >ogólnie nerwowi są jak im sie nie mówi że zaraz ptaszek wyleci.

    Widze dwa zastrzezenia:
    -pozwolenie radiowe - to w koncu nadajnik, zakladam ze działa w
    dopuszczalnym pasmie, bo nie wszyskie tak mialy.
    -"zajecie pasa drogowego" czy jak to sie nazywa.
    Reklamy w ogrodku przy drodze ponoc postawic nie mozna, ... ale
    karmnik dla ptaków tak :-)

    "Lapanie miszczow" to inna sprawa ... wzorcowanie w GUM trzeba by
    chyba zrobic.

    J.

  • 6. Data: 2017-09-26 15:28:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 26 Sep 2017 12:23:14 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > -pozwolenie radiowe - to w koncu nadajnik, zakladam ze działa w
    > dopuszczalnym pasmie, bo nie wszyskie tak mialy.

    Przecież to działa po GSM.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2017-09-26 15:28:51
    Od: Marek <f...@f...com>

  • 8. Data: 2017-09-26 15:38:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    rada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Przecież to działa po GSM.

    Radar ?

    A w GSM to lacznosc maja FR ITD, ten z SM byc moze nie ma wcale
    lacznosci.

    J.

  • 9. Data: 2017-09-26 18:15:20
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26-09-2017 o 15:28, Marek pisze:

    > Przecież to działa po GSM.

    Ale co, pomiar?

  • 10. Data: 2017-09-26 20:26:04
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    W dniu 26-09-2017 o 15:28, Marek pisze:

    >Ale co, pomiar?

    Oczywiście, radar udaje BTS-a wysyła żądanie zgłoszenie do komórki a ona mu
    odpowiada, na podstawie czasu odpowiedzi wylicza prędkość.