  • 11. Data: 2017-10-02 09:38:25
    Temat: Re: Kup pan radar
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 26 Sep 2017 18:15:20 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:
    > Ale co, pomiar?

    Przeciez mowa o wysłaniu zdjęć z fotoradarów, to idzie po gsm i
    żadnego pozwolenia nie potrzeba.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2017-10-02 09:38:49
    Od: Marek <f...@f...com>

  • 13. Data: 2017-10-02 10:58:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Przeciez mowa o wysłaniu zdjęć z fotoradarów, to idzie po gsm i
    >żadnego pozwolenia nie potrzeba.

    A radar to jak ma predkosc zmierzyc bez zezwolenia ?

    Bo czy ten wysylal zdjecia po GSM to mam watpliwosci - mogla go SM
    zabierac po szychcie.

    J.

  • 14. Data: 2017-10-02 14:01:29
    Od: p...@g...com

    To stary model z HDD chłopaki wymieniali około 10 tej i 22-giej
    Kupili za ponad 220k PLN a teraz pójdzie za grosze bo soft nie pasuje to się nazywa
    dobra umowa ;-)

  • 15. Data: 2017-10-02 15:51:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >To stary model z HDD chłopaki wymieniali około 10 tej i 22-giej
    >Kupili za ponad 220k PLN a teraz pójdzie za grosze bo soft nie pasuje
    >to się nazywa dobra umowa ;-)

    Sprawdz, ile zarobil w poprzednich latach :-)
    Poza tym ja to nazywam dobra zmiana - jeden FR mniej :-)

    Ale ze im sie nie oplaca potrzymac do lepszych czasow, albo polobbowac
    u prezesa ...

    J.

  • 16. Data: 2017-10-02 16:46:46
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-10-2017 o 09:38, Marek pisze:

    > Przeciez mowa o wysłaniu zdjęć z fotoradarów, to  idzie po gsm i żadnego
    > pozwolenia nie potrzeba.

    Żeby wysłać najpierw musi zmierzyć prędkość i zrobić zdjęcie.
    Wysłanie to najmniejszy pikuś.
    A taki pomiar prędkości już jest emisją.

  • 17. Data: 2017-10-02 17:04:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 2 Oct 2017 10:58:29 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A radar to jak ma predkosc zmierzyc bez zezwolenia ?

    Zezwolenia, które masz na myśli dotyczą urządzeń związanych z
    radiokomunikacja, radar pod tą definicję nie podchodzi.

    --
    Marek

  • 18. Data: 2017-10-02 17:50:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote:
    >Zezwolenia, które masz na myśli dotyczą urządzeń związanych z
    >radiokomunikacja, radar pod tą definicję nie podchodzi.

    Jest nadajnikiem, to chyba wymaga.

    Poza tym niektore SM uzywaly takich pracujacych w niedozwolonych
    pasmach, bo u nas przydzielonych wojsku. O to tez byla afera.
    Ale zakladam ze ten nie jest taki.

    J.

  • 19. Data: 2017-10-02 18:32:03
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    >Zezwolenia, które masz na myśli dotyczą urządzeń związanych z
    >radiokomunikacja, radar pod tą definicję nie podchodzi.

    Jest nadajnikiem, to chyba wymaga.
    ---
    Jak to robi Tesla ?

  • 20. Data: 2017-10-02 18:42:48
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 02.10.2017 o 16:50, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Poza tym niektore SM uzywaly takich pracujacych w niedozwolonych
    > pasmach, bo u nas przydzielonych wojsku. O to tez byla afera.

    po co się tyle zastanawiać, dwie minuty klikania:

    http://bip.sm.szczecin.pl/chapter_86045.asp?soid=53D
    BD33866AE42CD98A7AA9AB43AFD74

    http://ujeb.se/7qXEX

    "(...)urządzenie będzie pozbawione pamięci wewnętrznej (dysku)(...)"

    "(...)częstotliwość pracy nadajnika urządzenia wynosi 34,3 GHz ? 100
    MHz; dla częstotliwości tej zgodnie z art. 143 ust. 1 ustawy z dnia 16
    lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1489 z
    późn. zm.) wymagane jest posiadanie pozwolenia radiowego, "

    Łukasz