  • Data: 2011-11-04 11:07:02
    Temat: Re: Kultura na tej grupie - Jerzy Dombczak (czy jakoś tam..)
    Od: K...@l...com szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 4 Nov 2011 00:07:53 +0000 (UTC), " MH"
    <l...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >Różne pojawiają się pytania na tej grupie. I nie tylko na tej !! Taki jest
    >sens i istota grup dyskusyjnych. Logiczne ?? Chyba tak !! Nawet i tutaj
    >zdarzały się przypadki pytań wręcz irytujących (volty/ampery bez zrozumienia) ,
    >i 100% grupowiczów tłumaczyła owemu delikwentowi co to jest V , a co A.
    >Hah , zupełnie co innego gdy leserowaty "student" prosił się tutaj o gotowca.
    >
    >Natomiast to co wypisał Jerzy Dombczak w odpowiedzi na mój post , jest wręcz
    >ŻENUJĄCE !!!
    >
    >Sens grup dyskusyjnych jest taki , aby sobie pomagać , a nie pokazywać jak
> [...]

    Calkowicie sie z toba zgadzam, ale nie masz (ja tez) wplywu na takich
    ludzi jak Jerzy Dombaczak - nazwany przeze mnie Jerzym Głąbczakiem. W
    pelni sobie zasluzyl na takie okreslenie. Najgorsze jest, ze ma wielu
    sobie podobnych i nasladowcow. Pojawienie sie takich ludzi ludzi
    czesto sprowadza post na manowce, bo ludzie zaczynaja z palantami
    dyskukowac a zapomnieli po co na grupie sie pojawili?

    - aby szukac pomocy,
    - aby komus pomoc.

    Musisz sie uzbroic w cierpliwosc i olewac newsowych palantow.
    Oczywiscie jest tu wielu, ktorzy chca ci pomoc i zrobia to z
    przyjemnoscia.

    Ja zauwazylem, ze im bardziej precyzyjnie opisany problem,
    pytanie....tym czesciej nikt nie chce odpowiedziec (moze sie boja....)

    Pozdrowienia