  • 11. Data: 2011-02-17 08:56:13
    Temat: Re: Kubica
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-16 22:08, J.F. pisze:

    > A tak a propos - dzis mowili dlaczego barierka tak sie zachowala.
    > Miejscowi rozkrecili ... zeby przechodzic przez ulice.

    I co zeskakiwali z 2m murku za barierą?

  • 12. Data: 2011-02-17 09:48:14
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > A tak a propos - dzis mowili dlaczego barierka tak sie zachowala.
    > Miejscowi rozkrecili ... zeby przechodzic przez ulice.

    Jak widac w kazdym kraju sa ludzie, którzy wszystko pier....a byleby bylo
    blizej. Rózne debilizmy w zyciu widzialem, ale nie wpadlbym na to zeby
    rozkrecic bariere energochlonna przy drodze, ale widac nie jestem
    wystarczajaco twórczy.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 13. Data: 2011-02-17 10:12:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Feb 2011 09:48:14 +0100, kml wrote:
> [...]
    >blizej. Rózne debilizmy w zyciu widzialem, ale nie wpadlbym na to zeby
    >rozkrecic bariere energochlonna przy drodze, ale widac nie jestem

    Po prostu nie zamontowali ci pod domem, albo po drodzie do kosciola
    :-)

    Ja juz kiedys mialem ochote wyrwac pare slupkow, ale okazaly sie
    wandaloodporne :-)

    J.

  • 14. Data: 2011-02-17 10:14:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Feb 2011 08:56:13 +0100, lleeoo wrote:

    >I co zeskakiwali z 2m murku za barierą?

    No coz - moze tam sa akurat wygodne schodki, a moze to kolejny "fakt
    medialny".

    J.

  • 15. Data: 2011-02-17 10:19:23
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    To jest miejsce wypadku w ujęciu za tej barierki http://tnij.org/kgxj

  • 16. Data: 2011-02-17 10:30:05
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > a moze to kolejny "fakt
    > medialny".

    Bo ludzie cytuja takie onety i tefaleny, a potem wychodza takie kwiatki.
    W dodatku taka informacja jest przetwarzana przez rozne media kilka razy,
    dlatego ludzie uciekajta bo w 2029 pacnie was asteroida :)

    sz.

  • 17. Data: 2011-02-17 10:40:55
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Po prostu nie zamontowali ci pod domem, albo po drodzie do kosciola
    > :-)
    >
    > Ja juz kiedys mialem ochote wyrwac pare slupkow, ale okazaly sie
    > wandaloodporne :-)

    Słupki, zwłaszcza w Polska, to jedno ale bariera energochłonna przy drodze
    to drugie. Naprawdę bym tego nie ruszał.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 18. Data: 2011-02-17 10:54:17
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "lleeoo" <l...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ijip6h$315$1@news.onet.pl... W dniu 2011-02-17 10:14, J.F. pisze:
    > To jest miejsce wypadku w ujeciu za tej barierki http://tnij.org/kgxj

    No i moze za tym drzewem sa schody, ale ich nie widac :-P
    (wez pod uwage, ze dobrych pare metrow tej barierki Kubica zdjal (widac po
    tym, co lezy na dole)

    --
    Axel

  • 19. Data: 2011-02-18 10:53:28
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    J.F. wrote:

> [...]
    > :-)
    >
    > Ja juz kiedys mialem ochote wyrwac pare slupkow, ale okazaly sie

    U sąsiada moich rodziców drogowcy, po tym jak położyli kanalizację
    wzdłuż ulicy i położyli na powrót kostkę na chodniku - postawili słupki.
    Na całej długości posesji, łącznie z wjazdem ;-)
    Chciał to rozebrać, ale na legalu, żeby go nie ciągali potem za
    niszczenie mienia publicznego. tydzień się bujał, odsyłali go z miejsca
    na miejsce, w końcu wezwał swoją ekipę, do tego policję, i w asyście
    policji wytargał te 2 słupki.

    A moim rodzicom się upiekło, bo chodnik do nich nie sięga ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 20. Data: 2011-02-18 12:40:11
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-02-18 10:53, Massai pisze:

> [...]
    > wzdłuż ulicy i położyli na powrót kostkę na chodniku - postawili słupki.
    > Na całej długości posesji, łącznie z wjazdem ;-)

    Ciekawe czy wyjazd był legalny, tzn. zgłoszony, umieszczony na planach itd.
    Bo jak nie to drogowcy twierdzą że tu po prostu nie ma żadnego wyjazdu tylko
    samowolka budowlana... znam to. 40 lat była brama i wyjazd, a teraz nie ma :/