    From: "Scyzoryk" <g...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ktoś zna i pomoże?
    Date: Fri, 11 Mar 2011 18:04:55 +0100

    > Są sobie dwa auta Peugeot 306 i Citroen ZX jak już sprawdziłem
    > mechanicznie to
    > prawie te same auta. I mam dylemat, ktoś może miał lub ma któreś i mógłby
    > doradzić? Nawet już nie chodzi o te dwa konkretne ogłoszenia ale ogólnie.
    > ZX 16V http://tnij.org/ktzw
    > 306 S16 http://tnij.org/ktzu

    po pierwsze z założenia każde autko tego typu i w tym wieku będzie zamęczone
    (poza egzemplarzami kolekcjonerskimi które będą kosztowały kilkakrotnie
    więcej) więc nie można wymagać cudów.

    ta 306 raczej nie budzi zaufania

    ZX przyzwoity. Bez tuningu w oryginale a to już duży plus, stan jak na ten
    wiek nie jest dramatyczny. Autko na blachach z flagą więc prawdopodobnie
    ktoś jeździ nim już ładnych kilka lat (pomijając przypadek że kupił w tym
    samym mieście i nie zmianił tablic) a to kolejny plus bo nie będzie to
    handlarz. Gość jeździ nim prawdopodobnie 6 lat.

    Najważniejsze pojeździć, zobaczyć czy jeszcze kilka koników po tylu latach
    zostało. Przebieg to rzecz umowna, na to bym nie patrzył. Zobacz czy nie
    kopci czy za mocno nie hałasuje podczas jazdy, jedzie prosto itd.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk