  • 61. Data: 2016-03-05 21:42:36
    Temat: Re: Ktos wreszcie ruszyl glowa?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-05 o 17:08, Pszemol pisze:

    > Nie napisałem że nie używasz tylko że zachowujesz się jak byś nie używał.
    > Kumasz różnicę znaczeniową?

    Wrażenia z używania mogą być bardzo subiektywne. Zwłaszcza w kontekście,
    otoczeniu, kraju. Uświadom to sobie. Nie każdemu musi pasować to co
    Tobie. I też może być wybrane logiczne, merytorycznie bez naleciałości
    sektowych.

    > I co z tego ma wynikać dla czytelnika?

    Że jak sobie kupi nowy kabelek i będzie z nim chodzić to doładuje ajfona.
    Ale zaraz. On do tej pory miał kabelek z którym chodził :-)

  • 62. Data: 2016-03-07 11:39:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 4 Mar 2016 20:35:07 -0600, w <nbdgf3$a5$1@dont-email.me>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > Tak samo się podłącza jak podłącza się sokowirówkę.

    Czyli wcale? :) Dobre :)))

  • 63. Data: 2016-03-07 13:46:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message

    > Czyli wcale? :) Dobre :)))

    Sorki jeśli zabrzmi to nietolerancyjnie, ale podłączanie
    KABLOWEJ klawiatury USB do telefonu uważam za
    jakiś wybryk geekostwa lub nerdostwa lub obu na raz :-)
    A klawiaturę bezprzewodową podłączasz oczywiście
    przez Bluetooth.

  • 64. Data: 2016-03-07 14:05:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 7 Mar 2016 06:46:58 -0600, w <nbjt2b$65j$1@dont-email.me>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

> [...]
    > jakiś wybryk geekostwa lub nerdostwa lub obu na raz :-)
    > A klawiaturę bezprzewodową podłączasz oczywiście

    No to rzeczywiście pro :)))

  • 65. Data: 2016-03-07 14:31:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >jakiś wybryk geekostwa lub nerdostwa lub obu na raz :-)
    >A klawiaturę bezprzewodową podłączasz oczywiście

    No coz - doswiadczenie z pewnego tabletu - klawiatura bezprzewodowa
    piekna rzecz ... przez pare minut.
    Potem ona sie wylacza w celu oszczedzania pradu i trzeba wlaczyc
    osobnym przyciskiem :-)

    Plus ewentualne problemy ze sparowaniem, tudziez mozliwosc podsluchu
    ... kabel ma jednak pare zalet.

    J.

  • 66. Data: 2016-03-07 17:56:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 7 Mar 2016 06:46:58 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
> [...]
    > jakiś wybryk geekostwa lub nerdostwa lub obu na raz :-)
    > A klawiaturę bezprzewodową podłączasz oczywiście

    Słabe usprawiedliwienie lamerstwa producenta.

    --
    Marek

  • 67. Data: 2016-03-07 20:11:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message

    > No to rzeczywiście pro :)))

    Jakie pro? Nie rozumiem...

  • 68. Data: 2016-03-07 20:15:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No coz - doswiadczenie z pewnego tabletu
    > - klawiatura bezprzewodowa piekna rzecz ... przez pare minut.
    > Potem ona sie wylacza w celu oszczedzania pradu i trzeba wlaczyc osobnym
    > przyciskiem :-)

    Ja mam taką, która idzie spać i budzi się DOWOLNYM przycieskiem.
    A w czym Ci to przeszkadza? Sądzisz, że podpięcie klawiatury USB
    do tableta nie zużywa energii z jego tabletowej baterii?

    > Plus ewentualne problemy ze sparowaniem, tudziez mozliwosc podsluchu ...
    > kabel ma jednak pare zalet.

    Z 1000 użytkowników tabletów pewnie jeden skorzystałby
    z klawiatury... Wśród tej marginalnej grupy doszukujesz się
    następnego marginesu, bo pewnie z 1000 użytkowników
    klawiatur tylko 1 sztuka (a pewnie mniej) wybrałaby klawiaturę
    przewodową z powodów problemów z parowaniem czy podsłuchu.
    Gonienie za takim unikalnym, wręcz wydumanym zastosowaniem
    nie jest celem ŻADNEJ firmy komercyjnej, chyba że ta firma się
    właśnie tym zajmuje docelowo... A mówimy o firmach robiących
    raczej masówkę i w takich firmach liczy się zasada 80:20, słyszałeś?

  • 69. Data: 2016-03-07 20:16:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Słabe usprawiedliwienie lamerstwa producenta.

    Nie usprawiedliwiam lamerstwa producenta - raczej
    odpowiadam na dziwną potrzebę wyrażoną pytaniem Radka...

  • 70. Data: 2016-03-08 00:50:58
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-03-07 o 14:31, J.F. pisze:

> [...]
    > osobnym przyciskiem :-)
    >
    > Plus ewentualne problemy ze sparowaniem, tudziez mozliwosc podsluchu

    Nie rozumiem po co zwykła klawiatura, jak tablety mają wbudowane świetne
    klawiatury -nawet grube palce mają komfort pisania. Co innego telefony.
    Czasami nie uda się trafić palcem w odpowiednia literkę, ale się
    wyświetla ta, którą się wybralo i można szybko cofnąć i wprowadzić dobrą.

    --
    animka