  • Data: 2016-03-08 04:30:21
    Temat: Re: Ktos wreszcie ruszyl glowa?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message news:nblcnr$ten$1@dont-email.me...

    > MagSafe - nazwa jak kosmos ;)
    > Myślisz, że to wymysł Appla?
    > Masz to rozwiązanie (nie wiem, czy pod tą nazwą) np. w Surfacach od M$, w
    > sonowych Xperiach serii Z.

    Tak właśnie myślę, że wymyślił to Apple:
    http://www.google.com/patents/US7311526

    Ty myślisz inaczej na jakiej podstawie?

    > Lepszym rozwiązaniem byłoby ładowanie na odległość / indukcyjne, z którym
    > Apple jest w tyle (na razie).

    Moim zdaniem nie byłoby lepsze.

    Bardziej marnotrawiącym energię - być może :-)

    > Tyle, że jest to samo ładowanie, bez jednoczesnej możliwości przesłania
    > danych po tym samym kabelku (dane prześlesz po BT - oczywiście nie w
    > Apple)

    Dane prześlesz po BT, wifi i po GSM. Jak sobie zapragniesz.
    Dlaczego nie?

    > BTW: Czy tak często szarpiesz za kabel?

    Bardzo często. A jak często podłaczasz klawiaturę USB do tableta? :-))

    > Użytkownikom nadgryzionych jabłuszek w kość da następny model iP, gdy
    > wyekstrachowany zostanie ze standardowego gniazda słuchawkowego - to
    > dopiero jest ruszenie głową (jak zrobić skok na kasę ;)
    > Jak spadnie sprzedaż nowych telefonów, to odbiją sobie na .... słuchawkach
    > :)

    Strachy na lachy - tak straszyli przy zmianie standardu gniazda Lighting.
    Chwilę później można było kupić za 99 centy Chinskie przejściówki.
    To samo będzie z gniazdem słuchawek - będą przejściówki do 3.5mm jack.