  • 21. Data: 2011-11-17 06:30:46
    Temat: Re: Ktos wie o co tu chodzi?
    Od: Szuwarek <p...@g...com>

    On 16 Lis, 13:13, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > To gdzies pod Lublinem ? ;)

    nie, pod Kozienicami

    > PS. sorry ale ostatnio musialem objechac Warszawe i trasa na Lublin
    > wygladala jakby tam mieszkaly wszystkie krawaty :-D

    aaa to dlatego takie korki były

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 22. Data: 2011-11-17 06:36:15
    Od: Szuwarek <p...@g...com>

    On 16 Lis, 20:13, "jarry" <j...@a...pl> wrote:
    > no wiadomo, że długie oparcie (podobnie jak w naszym kręgu kulturowym -
    > szersza od fabrycznej tylna opona) przedłuża kutasa o 3 cm... ;-)

    http://www.youtube.com/watch?v=PWPkBaZ8b8c&feature=r
    elated
    ten to musi być jakiś inwalida

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 23. Data: 2011-11-17 08:04:34
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "amos" <g...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    6g2000yqn.googlegroups.com...

    > Rozumiem, ze to egzotyczna kultura ale:

    tu jest wlasnie pies pogrzebany, zainteresuj sie troche ta kultura to sam
    sie domyslisz, oni zyja jedna noga w komiksie, kochaja mange, a tam
    wiekszosc pojazdów wlasnie tak wyglada, stad takie udziwnienia nie tylko
    motocykli, ale i samochodów

  • 24. Data: 2011-11-17 09:05:36
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Szuwarek napisał(a):
    > http://www.youtube.com/watch?v=PWPkBaZ8b8c&feature=r
    elated
    > ten to musi być jakiś inwalida

    łehehehe :)

    http://www.youtube.com/watch?v=co-Yq5sTuSA&NR=1

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 25. Data: 2011-11-17 09:10:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-17, Szuwarek <p...@g...com> wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=PWPkBaZ8b8c&feature=r
    elated
    > ten to musi być jakiś inwalida

    Bo to prospekt jest.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2011-11-17 09:26:53
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > łehehehe :)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=co-Yq5sTuSA&NR=1

    Jakby tam bylo troche bandaza i druta to bys sie nie smial ? :P

    pozdr
    newrom
    PS. ej, koledzy majacy 30+ - nie tjuningowaliscie aby wigry3 zeby robil
    trrrrr w czasie jazdy, albo nie wplataliscie paskow folii w szprychy ?
    PPS. nie, nie rozumiem :)
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 27. Data: 2011-11-17 09:31:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-17, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Jakby tam bylo troche bandaza i druta to bys sie nie smial ? :P

    To nawet nie macie w tym krakufie powertejpa i trytytytytek?

> [...]
    > PS. ej, koledzy majacy 30+ - nie tjuningowaliscie aby wigry3 zeby robil
    > trrrrr w czasie jazdy, albo nie wplataliscie paskow folii w szprychy ?

    Niekoniecznie 30+. Jumalo sie z domu spinacz do bielizny, kupowalo loda
    z plastikowym wieczkiem, przypinalo do widelca i jazda. Pozniej Chiny
    podwchycily temat i robily jazgoczace manetki jak z moto.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2011-11-17 10:25:03
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Thu, 17 Nov 2011 09:31:10 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    > Pozniej Chiny
    > podwchycily temat i robily jazgoczace manetki jak z moto.

    Chiny? w latach 80?
    Mialem takie cuś w 87 kupione i doczepione do Jubilata 2.

    --
    Glub
    SW-T400

  • 29. Data: 2011-11-17 10:26:04
    Od: Glub <g...@g...com>

    Newskij Prospiekt? ili Moskowskij?

    --
    Glub
    SW-T400

  • 30. Data: 2011-11-17 10:28:15
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    "AZ" newrom

    > Niekoniecznie 30+. Jumalo sie z domu spinacz do bielizny, kupowalo loda
    > z plastikowym wieczkiem, przypinalo do widelca i jazda. Pozniej Chiny
    > podwchycily temat i robily jazgoczace manetki jak z moto.

    No nie, z festynow to mialem KHI w zieleni tytusowej, Jawe z lisim ogonem i
    flaga USA.
    Ale zeby rower???

    Tytus