  • 61. Data: 2023-08-29 14:58:42
    Temat: Re: Ktos to zrobil - podroz elektrykiem z UK do PL :D
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 29.08.2023 o 13:21, Lisciasty pisze:

    > Ale stoisz w kolejce, czekasz aż hotdogowcy wystękają swoje zamówienie.
    > Potem odganiasz się od promocji na płyn do spryskiwaczy, kartę na
    > punkty, resoraki w promocji i mufina za zeta do kawy za 15.

    O to to.

    > A w elektryku macasz paluchem telefon albo machasz kartą przy słupku i
    > koniec. Zero interakcji z ludźmi, idealne dla introwertyków :P

    Bywają stacje paliw z płatnościami przy dystrybutorze, ale to mniejszość.

  • 62. Data: 2023-08-29 15:00:34
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 29.08.2023 o 14:41, J.F pisze:

    > A kto płaci?
    > Bo ja tu widzę miejsce do małej hakerki :-)
    >
    > Z drugiej strony - kamera tam pewnie jest.

    W apkach przypina się kartę kredytową :-) No to płatności same mogą iść.

  • 63. Data: 2023-08-29 15:39:33
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > A kto płaci?

    Ten sam co w przypadku odbicia karty...

  • 64. Data: 2023-08-29 15:40:17
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-08-2023 o 14:40, J.F pisze:

    > No - 3 lata temu problemy byly na innych stacjach, a teraz sa na
    > Orlenie.

    Dlatego na Orlenie tylko siku.

  • 65. Data: 2023-08-29 16:47:44
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 29.08.2023 o 14:55, io pisze:

    > Ale ... w kasie a nie że wyjmujesz i płacisz przy dystrybutorze.

    Już pomijając, że są stacje benzynowe gdzie możesz zapłacić wprost przy
    dystrybutorze *dowolną kartą płatniczą*, to nie wiedziałem, że w tej
    całej elektromobilności chodzi o to, że karty trzeba przystawić do
    ładowarki, ale 10-20 metrów dalej to już jakieś przekleństwo.
    W sklepie też masz problem, że za towar nie możesz zapłacić przy półce
    na której leżał, tylko trzeba łazić po kasach?

    > Czyli też jest inne uwarunkowanie prostej płatności.

    Na ładowarkach to nie jest prosta płatność skoro nie można płacić zwykłą
    kartą płatniczą.

  • 66. Data: 2023-08-29 16:58:09
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]

    > Potem odganiasz się od promocji na płyn do spryskiwaczy, kartę na
    > punkty, resoraki w promocji i mufina za zeta do kawy za 15.

    Kierowcy elektryków nie używają płynów, nie żrą mafin i hotdogów?
    Czy może brak sojowego late jest przeszkodą?
    Nagle wszystkim hot-dogi przeszkadzają, przecież ktoś to w końcu żre.

    > A w elektryku macasz paluchem telefon albo machasz kartą przy słupku i
    > koniec.

    O ile działa.

    > Zero interakcji z ludźmi, idealne dla introwertyków :P

    I co ci introwertycy w elektrykach robią na stacjach ładowania skoro
    muszą tam spędziac minimum 15 minut, a często pół godziny i więcej co
    kilka godzin?

  • 67. Data: 2023-08-29 17:51:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Aug 2023 16:58:09 +0200, nadir wrote:

    > Kierowcy elektryków nie używają płynów, nie żrą mafin i hotdogów?
    > Czy może brak sojowego late jest przeszkodą?
    > Nagle wszystkim hot-dogi przeszkadzają, przecież ktoś to w końcu żre.

    Ale fakt, że jak spieszy ci sie, i trafisz na takich, to wkurza.
    Jeden hotdog, drugi, trzeci, a jaki, a z jakim sosem, a która
    "kiełbaska", a karta na punkty, a moze płyn w promocji ...

    Elektryków nie dotyczy, bo im sie nie spieszy, oni mają czas :-)

    Ale rzadko mi sie trafia taki zator przy kasie ... wiec sam marnuje
    czas, na kawe, na toaletę ... na hotdoga :-)

    > I co ci introwertycy w elektrykach robią na stacjach ładowania skoro
    > muszą tam spędziac minimum 15 minut, a często pół godziny i więcej co
    > kilka godzin?

    15 minut to akurat szybko zleci.
    A teraz ... masz smartfona, masz co robic.

    J.

  • 68. Data: 2023-08-29 17:53:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Aug 2023 16:47:44 +0200, nadir wrote:

> [...]
    > W sklepie też masz problem, że za towar nie możesz zapłacić przy półce
    > na której leżał, tylko trzeba łazić po kasach?

    Tu nie chodzi o 20m, tu chodzi o to, ze trzeba jakies apki instalować.

    Z drugiej strony - na paliwowej stacji zator przy kasie moze sie
    zdarzyc.

    J.

  • 69. Data: 2023-08-29 18:37:08
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 29.08.2023 o 16:47, nadir pisze:

    > Już pomijając, że są stacje benzynowe gdzie możesz zapłacić wprost przy
    > dystrybutorze *dowolną kartą płatniczą*,

    No właśnie zwykle nie można :-)

    > to nie wiedziałem, że w tej
    > całej elektromobilności chodzi o to, że karty trzeba przystawić do
    > ładowarki, ale 10-20 metrów dalej to już jakieś przekleństwo.

    A jest problemem, że jakaś karta nie zadziałała na ładowarce czy nie ma?

    > W sklepie też masz problem, że za towar nie możesz zapłacić przy półce
    > na której leżał, tylko trzeba łazić po kasach?

    A można wjechać Twizym do sklepu? :-)

    > Na ładowarkach to nie jest prosta płatność skoro nie można płacić zwykłą
    > kartą płatniczą.

    Kiedy można, dokładnie tak, jak przy dystrybutorze, czyli niekiedy.

  • 70. Data: 2023-08-29 19:28:38
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2023-08-29 o 16:58, nadir pisze:

    > Kierowcy elektryków nie używają płynów, nie żrą mafin i hotdogów?
    > Czy może brak sojowego late jest przeszkodą?

    Może i używają ale nie muszą stać w kolejce jak nie chcą. Ot różnica.

    > Nagle wszystkim hot-dogi przeszkadzają, przecież ktoś to w końcu żre.

    A gdzie ja napisałem że przeszkadzają? Odniosłem się do tego "podchodzę
    i płacę i nara" :P

    > O ile działa.

    U mnie zawsze działa, ale ja nie jestem kręcicielem filmików :>

    > I co ci introwertycy w elektrykach robią na stacjach ładowania skoro
    > muszą tam spędziac minimum 15 minut, a często pół godziny i więcej co
    > kilka godzin?

    Ja czytam np. książkę albo idę do kibelka albo po coś innego.
    Jak leję gaz do fabiacza to wcale szybciej niż te 10-12 minut mi nie
    wychodzi. Podjechać podczepić nalać, potem chwilę pod kasą poczekać,
    zapłacić. Więc te straszne kilka minut więcej przy prądzie nie jest
    jakoś bardzo uciążliwe ;)