  • 121. Data: 2023-09-08 19:13:00
    Temat: Re: Ktos to zrobil - podroz elektrykiem z UK do PL :D
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 08.09.2023 o 18:28, Pete pisze:
> [...]
    o-carburante-2021-438-euro-sullanno-e-gpl-403-rispet
    to-al-2020/?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_x
    _tr_pto=wapp

    > A tu stronka z pięknymi wykresami historycznymi.
    > Można sobie powybierać interesujące kraje.
    >
    > https://www.mylpg.eu/stations/slovenia/prices/

    A gdzie jest jakiś serwis a nawet apk'a z aktualnymi cenami na różnych
    stacjach?

  • 122. Data: 2023-09-08 19:14:21
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 08.09.2023 o 17:11, nadir pisze:

    > I w najlepszym przypadku na 340 kilometrów zasięgu.

    > Różni się i teoretycznie i praktycznie. Za połowę kwoty pierwszego
    > lepszego elektryka masz samochód z zasięgiem przynajmniej 600km, którego
    > tankowanie zajmuje 5 minut i masz w dupie jakieś apki czy kolejki do
    > "nieistniejąych" ładowarek.

    Koń jeszcze mniej kosztuje i jeszcze większy zasięg ma.

  • 123. Data: 2023-09-08 21:30:06
    Od: W <...@...kom>

    W dniu 08.09.2023 o 19:14, io pisze:

    > Koń jeszcze mniej kosztuje i jeszcze większy zasięg ma.

    pewnie w mieście poruszałbyś się jeszcze sprawniej niż w Twizy,
    za miasto - kompletnie nietrafiona propozycja - wolniejszy nawet od
    elektryka, zasięg - to samo, a gdzie pasażerowie, bagaże?.

  • 124. Data: 2023-09-09 00:19:26
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 08.09.2023 o 21:30, W pisze:

    > pewnie w mieście poruszałbyś się jeszcze sprawniej niż w Twizy,
    > za miasto - kompletnie nietrafiona propozycja - wolniejszy nawet od
    > elektryka, zasięg - to samo, a gdzie pasażerowie, bagaże?.

    Koń? Koń ma nieograniczony zasięg. Żadnego wlewania do gardła na siłę. A
    że wolny ... można spokojnie zjeść kolację a nie pędzić na złamanie karku.

  • 125. Data: 2023-09-09 06:03:58
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-09-2023 o 14:14, J.F pisze:
> [...]
    e-samochody-1-lucid-air-gt-2-tesla-model-s-plaid-3-k
    ia-ev6-lr-rwd-p3-index/

    > W zasadzie tak. Tylko jeszcze:
    > -przy szybkiej ładowarce musi byc toaleta i jadłodajnia ... jest?

    Ale o co pytasz?
    Zazwyczaj są przy stacjach benzynowych (poza SC), więc wtedy jest.

    > -trzeba miec apki do tych wszystkich ładowarek,

    Już zapomniałeś wszystko co było napisane w tym wątku, czy nie zrozumiałeś?
    W obu przypadkach przeczytaj go od początku.

    > I kraj, ktory do potrafi :-)

    Jak w badziwnej Polsce A tak się da, to i w reszcie cywilizowanego
    świata tym bardziej.

    > A propos - ten ich prąd to naprawde taki ekologiczny?

    Zapytaj właściciela, jak Cię to interesuje aż tak bardzo.

  • 126. Data: 2023-09-09 06:05:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-09-2023 o 18:06, W pisze:

    > też mi się to bardziej rozsądne wydaje.

    Nie - po prostu hejtujesz.

    > Nie mam potrzeby co chwilę
    > sikać

    Wiadomo, butelka na mocz i jazda....
    Typowe dla hejtera.
    Przystanek co 300 km to nie wchodzi w rachubę, a gdzie tam.

  • 127. Data: 2023-09-09 08:49:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-09-08 o 19:13, io pisze:

> [...]
    _tr_pto=wapp

    > A gdzie jest jakiś serwis a nawet apk'a z aktualnymi cenami na różnych

    waze

    --
    Pete

  • 128. Data: 2023-09-09 11:21:38
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 08.09.2023 o 19:14, io pisze:

    > Koń jeszcze mniej kosztuje i jeszcze większy zasięg ma.

    Biedaku, nawet nie masz pojęcia ile kosztuje koń i jego utrzymanie. No
    chyba że piszesz o takim co się tylko na kabanosy nadaje, tylko że on ma
    wtedy żaden zasięg.

  • 129. Data: 2023-09-09 14:04:07
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    Pokaż, który z http://niusy.pl/@olx.pl/app jest droższy od połowy elektryka.

    > i jego utrzymanie.

    Ale, że owies?!

    > No
    > chyba że piszesz o takim co się tylko na kabanosy nadaje, tylko że on ma
    > wtedy żaden zasięg.

    Pisze co mi ślina na język ... nie widzę żadnego sensu w poważnym
    traktowaniu tych wszystkich wypocin.

  • 130. Data: 2023-09-09 14:09:01
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 09.09.2023 o 08:49, Pete pisze:

    o-carburante-2021-438-euro-sullanno-e-gpl-403-rispet
    to-al-2020/?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_x
    _tr_pto=wapp

    > waze

    Właśnie rzuciłem wyszukiwarce to mi znalazła różne takie aplikacje do
    nawigacji między innymi Waze. Ale ja Waze nie używam do nawigacji.
    Niekiedy używam OsmAnd, niekiedy map androida. O apce myślałem, że jest
    jakaś dedykowana cenom na stacjach.