    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Ktos szukal taniego i dobrego miernika
    <n8r1v9$m5a$1@node1.news.atman.pl> <n8r7tm$1n36$2@gioia.aioe.org>
    <n8vk6g$6et$2@dont-email.me> <n92nrc$urr$1@node2.news.atman.pl>
    <n92sek$1drs$2@gioia.aioe.org> <n93dkt$rc1$1@dont-email.me>
    <n94ar8$15d$1@dont-email.me> <n94btk$4q0$1@dont-email.me>
    <n94fae$bbf$1@node1.news.atman.pl> <n94jk4$rrn$1@dont-email.me>
    <n94pti$hjs$1@dont-email.me> <4859827184$20160206175555@squadack.com>
    <n95ajh$hbs$1@dont-email.me> <n95m0b$1du8$1@gioia.aioe.org>
    <n95nc2$38m$1@dont-email.me> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <n99ru4$tat$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <56b8a391$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <56b91bed$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 9 Feb 2016 00:04:00 +0100

    Luke pisze:

    > Mam kilka znajomych osób, którzy używają dziwnego programu pocztowego,
    > który nie obsługuje polskich znaków. Trzeba do nich pisać bez polskich
    > liter. Innego programu się nie nauczą. I też z tym żyją ;)

    Żyją, ale co to za życie! Bo chyba tylko osoby będące w bardzo zażyłych
    stosunkach są skłonne pamiętać, że akurat do tych kilku osób trzeba
    przemawiać specjalnym protokołem. A swoją drogą, to bardzo ciekawe.
    Do tej pory sądziłem, że to ja mam skłonności do oldskulowych programów
    pocztowych. Też mi się nie chciało uczyć, więc od przeszło dwudziestu
    lat używam tego samego. Jednak nikt mi nie musi specjalnych pisemek
    mailem przesyłać, czytam wszystko jak leci, czy unikod, czy iso, czy
    jeszcze coś innego. Cóż to za cudo, ten program?

    Jarek

    --
    Ale fakt ten się nie stanie dla babci udręką,
    bowiem się drukuje dla niej osobne pisemko.