  • 71. Data: 2014-11-21 11:23:19
    Temat: Re: Którym pasem wjechać na rondo ?
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Shrek wydumał(a) w news:m4ldpu$a2n$1@node2.news.atman.pl :

    > A jak mu to do satysfakcji potrzebne to uświadomiłby policjanta, że w
    > lewo skręca się z lewego pasa i w ramach "sprawiedliwości" mógłby
    > zasugerować również mandat dla kierownika autobusu - jest to zupełnie
    > osobny temat niż sama kolizja i jej sprawstwo.

    Przecież to własnie "podpity" pasażer zasugerował na filmie :> ...i policjanci go
    wyśmiali :) Nie ma czegoś takiego jak skręt w LEWO na rondzie. To ciągle (naokoło)
    ten sam pas ruchu, pomimo że przecina zjazdy i wjazdy. W Polsce obowiązuje ruch
    PRAWOSTRONNY i własnie z tego to wynika. No wiem, że to trudne do pojęcia...
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 72. Data: 2014-11-21 11:28:41
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Myjk wydumał(a) w news:1ngmatt01o49c$.dlg@myjk.org :

    > Możesz jeździć jak idiota, bo na idiotów przepisy prawa nie mają wpływu.

    A czy "nieidiota" moze jeździć po zewnętrznym pasie na rondzie dokonując dwóch i
    wiecej okrążeń czy tylko jednego i czy ŁAMIE jakieś przepisy PoRD?
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 73. Data: 2014-11-21 12:13:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Myjk wrote:

    > Fri, 21 Nov 2014 09:20:53 +0000 (UTC), masti

    > Ratuje swoje życie z paszczy trolla,
    > to nic dziwnego że się wije. :D

    uśmieszki i próby zmiany tematu pokazują, że sam trollujesz.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 74. Data: 2014-11-21 14:48:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-21 11:23, MichaelData(R) wrote:
    > Shrek wydumał(a) w news:m4ldpu$a2n$1@node2.news.atman.pl :

    > Przecież to własnie "podpity" pasażer zasugerował na filmie :> ...i policjanci go
    wyśmiali :) Nie ma czegoś takiego jak skręt w LEWO na rondzie.

    A dowodem tego są strzałki s sygnalizacja kierunkowa na rondach:P

    To ciągle (naokoło) ten sam pas ruchu, pomimo że przecina zjazdy i wjazdy

    A jak masz drogę główną w lewo na zwykłym skrzyżowaniu to skręcasz na
    skrzyżowaniu, czy jedziesz prosto?

    Shrek

  • 75. Data: 2014-11-21 15:01:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    wyśmiali :) Nie ma czegoś takiego jak skręt w LEWO na rondzie.

    > A dowodem tego są strzałki s sygnalizacja kierunkowa na rondach:P

    to już nie jest normalne rondo z samymi znakami?

  • 76. Data: 2014-11-21 15:48:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-21 15:01, masti wrote:

    wyśmiali :) Nie ma czegoś takiego jak skręt w LEWO na rondzie.

    > to już nie jest normalne rondo z samymi znakami?

    Krótko - skoro przed rondem są strzałki p-8 to znaczy że na rondzie
    można skręcać w lewo.

    I teraz, są czy nie - to dalej jest to dalej jest rondo. Jak są to
    ustawiasz się na tym pasie co ci P-8 wskazuje, jak nie ma to na skrajnym
    lewym i skręcasz w lewo.

    Więcej naprawdę mi się nie chce wyjaśniać, bo przepisy ci podałem (chyba
    trzykrotnie), przykłady ci podałem, a ty dalej będziesz wytaczał swój
    argument "na rondzie się nie skręca". I co z tego, że bywają strzałki
    p-8, zakazy skrętu, sygnalizatory kierunkowe itd - dla ciebie to
    wszystko postawili dla ja, bo i tak da się tylko prosto i w prawo? Jak
    fakty ci nie pasują to zachowujesz się jak dziecko, zamykasz oczy i
    powtarzasz swoje do upadłego?

    Shrek.

  • 77. Data: 2014-11-21 15:51:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    go wyśmiali :) Nie ma czegoś takiego jak skręt w LEWO na rondzie.

    > Krótko - skoro przed rondem są strzałki p-8 to znaczy że na rondzie
    > można skręcać w lewo.

    miało nie być zadnych znaków poziomych poza pasami

  • 78. Data: 2014-11-21 16:00:39
    Od: <6...@2...160040.invalid> (Tom N)

    Shrek w

    > On 2014-11-20 23:26, (Tom N) wrote:
    [...]
    > Widzę, że cienko u ciebie z argumentami, skoro musisz szukać
    > nieścisłości w założeniach.

    A wystarczyło, żebyś założył że każde rondo jest inne i na każdym inaczej
    trzeba sygnalizować, zamiast pisać farmazony "typowe"...

    > EOT.

    Ignored

    > Shrek

    Z każdym swoim postem coraz bardziej przypominasz tego typa od węża
    ogrodowego i poloneza roy...

    --
    'Tom N'

  • 79. Data: 2014-11-21 17:52:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-21 15:51, masti wrote:

    go wyśmiali :) Nie ma czegoś takiego jak skręt w LEWO na rondzie.

    > miało nie być zadnych znaków poziomych poza pasami

    Ja cię, ale ty upiardliwy jesteś. Nie ma - więc masz skręcać w lewo z
    lewego pasa ja PoRD nakazuje.

    Ty twierdzisz, że na rondzie się nie da skręcić w lewo - no więc
    pokazuje ci, że skoro istnieją ronda ze strzałkami P-8 w lewo,
    sygnalizatorami S3 w lewo i zakazami skretu w lewo - to znaczy że da się
    na nich skręcić w lewo, albo oznaczenia w całej Polsce są do dupy.

    I teraz napisze wolno i wyraźnie - specjalnie dla ciebie - skoro jak są
    strzałki przed rondem to skręcamy w lewo, to jak ich nie ma to tak samo
    skręcamy w lewo.

    Jakbyś tego nie zrozumiał - to na zwykłym skrzyżowaniu jest tak samo -
    są P-8, S-3 czy znaki nakazu czy nie - na jedno wychodzi, skręt w lewo
    to skręt w lewo - niezależnie ze strzałki czy nie.

    EOT.

    Shrek.

  • 80. Data: 2014-11-21 18:01:49
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Z każdym swoim postem coraz bardziej przypominasz tego typa od węża
    > ogrodowego i poloneza roy...

    Nie zartuj, to on ?:)