  • 51. Data: 2014-11-21 09:13:33
    Temat: Re: Którym pasem wjechać na rondo ?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 21 Nov 2014 01:14:54 +0100, MichaelData(R)

    > Teraz lepiej?

    Nie wiem, nie rozumiem twojego bełkotu.

    --
    Pozdor Myjk

  • 52. Data: 2014-11-21 09:19:13
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Myjk wydumał(a) w news:1uicar868jl0z.dlg@myjk.org :
    > Fri, 21 Nov 2014 01:14:54 +0100, MichaelData(R)
    > Nie wiem, nie rozumiem twojego bełkotu.

    Bełkotu PORD też nie rozumiesz :) i wciąż mylisz (Mylik?:D) ZJAZD ze skrzyzowania z
    WJAZDEM na skrzyżowanie.

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 53. Data: 2014-11-21 09:27:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 21 Nov 2014 09:19:13 +0100, MichaelData(R)

    > Bełkotu PORD też nie rozumiesz

    Nie pisałeś nic o PORD, tylko wybeł(ko)tałeś coś od siebie. Jak zwykle. :>

    EOT z beł(ko)ciarzem -- i to nie taki oszukany jak twój zwykle. hihi

    --
    Pozdor Myjk

  • 54. Data: 2014-11-21 09:34:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 20 Nov 2014 22:24:44 +0100, Shrek

    > W sumie też racja. Choć na filmie z linka chyba nie do końca, bo to
    > ronda to nie było z kompaktowych.

    Wszystko jedno. Z tego co pamietam panienka była w dupie niezależnie od
    wyczynów autobusu -- bo autobus zewnetrznym raczej nie dałby rady jej
    wyprzedzić, chyba ze wiózł akurat wtedy kartofle.

    --
    Pozdor Myjk

  • 55. Data: 2014-11-21 09:36:05
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Myjk wydumał(a) w news:prfbwqttruz1.dlg@myjk.org :
    > Fri, 21 Nov 2014 09:19:13 +0100, MichaelData(R)
    > Nie pisałeś nic o PORD, tylko wybeł(ko)tałeś coś od siebie. Jak zwykle. :>

    Inni pisali :) Po prostu zlewasz art. 22, ust. 2 PoRD na skrzyzowaniu i go nie
    uznajesz, co sam napisałeś kiedyś. Cytnąć?...tłumacząc aktem dobrej woli (he he) że z
    dobroci serduszka ustepujesz a nie z art. 22, ust. 2 PoRD. Do dzisiaj się smieję z
    tego :D

    > EOT z beł(ko)ciarzem -- i to nie taki oszukany jak twój zwykle. hihi

    Myslisz że tym sposobem uciekniesz od swojego bełkociku? ROTFL

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 56. Data: 2014-11-21 09:53:58
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Shrek wydumał(a) w news:m4miu4$v6t$2@node1.news.atman.pl :

    > ????

    Nooo jaka jest podstawa prawna zakazu jazdy "w kółko" po zewnetrznym pasie?
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 57. Data: 2014-11-21 10:00:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 21 Nov 2014 06:35:00 +0100, Shrek

    > ????

    Betonarium. Masakra.

    --
    Pozdor Myjk

  • 58. Data: 2014-11-21 10:11:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    > ????

    czego w tym prostym pytaniu nie rozumiesz?
    Podałeś swoje zdanie więc proszę Cię o jego uzasadnienie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 59. Data: 2014-11-21 10:17:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 21 Nov 2014 09:11:59 +0000 (UTC), masti

    > Podałeś swoje zdanie więc proszę Cię o jego uzasadnienie

    No tak, chwila nieuwagi i troll go teraz zje. :>
    Czujnym czeba być, Shrek, czujnym! ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 60. Data: 2014-11-21 10:18:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-21 10:11, masti wrote:

    > czego w tym prostym pytaniu nie rozumiesz?
    > Podałeś swoje zdanie więc proszę Cię o jego uzasadnienie

    Zapytałeś konkretnie, jak z tego "że nie ma prawa jezdzić dookoła po
    zewnętrzym" wynika, że "zakaz jazdy w kółko po zewnętrznym". Więc
    cienko z logiką.

    A uzasadnienie podawałem kilkukrotnie.

    EOT. Nie zamierzam pisać w kółko tego samego przepisu.

    Shrek.