  • 1. Data: 2009-08-06 19:50:11
    Temat: Ktory wlasciciel?
    Od: "jack" <j...@o...pl>

    Witam, chce kupic motocykl.
    Sprzedawca twierdzi, ze jest trzecim wlascicielem.
    Motywuje to tym, ze w ksiazce gwarancyjnej jest wpisany pierwszy wlasciciel,
    a on kupil kilka lat pozniej motocykl w komisie od innego czlowieka, ktory
    byl wtedy wlascicielem.
    Czy istnieje sposob, aby dowiedziec sie, czy pomiedzy pierwszym, a
    przedostatnim wlascicielem nie bylo jeszcze kilku?
    Motocykl jest z 1998 r. Obecny wlasciciel kupil go przed rokiem.

    Pozdrawiam
    jackma

  • 2. Data: 2009-08-06 19:53:11
    Temat: Re: Ktory wlasciciel?
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "jack" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przedostatnim wlascicielem nie bylo jeszcze kilku?
    > Motocykl jest z 1998 r. Obecny wlasciciel kupil go przed rokiem.

    Po cholere Ci to? Do kroniki? Jak sie podoba rumak to sprawdź legalność,
    bez/wypadkowość dogadaj cenę i bierz!! Sezon wpełni:-)

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2009-08-06 19:57:58
    Od: "jack" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Po cholere Ci to? Do kroniki? Jak sie podoba rumak to sprawdź legalność,
    > bez/wypadkowość dogadaj cenę i bierz!! Sezon wpełni:-)

    Niby masz racje, ale to pierwsze moto, stad po ludzku chcialbym wiedziec, bo
    jak mial 5 wlascicieli to juz np. dziwne.
    Jutro sprawdze bezszkodowosc.
    A jak bys radzil sprawdzic legalnosc (moto kupione w salonie w PL, ma dowod
    rej, ubezp, przeglad)?

    Pozdrawiam
    jackma

  • 4. Data: 2009-08-06 20:09:12
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Czy istnieje sposob, aby dowiedziec sie, czy pomiedzy pierwszym, a
    > przedostatnim wlascicielem nie bylo jeszcze kilku?
    > Motocykl jest z 1998 r. Obecny wlasciciel kupil go przed rokiem.

    chyba tylko jesli ma kartę pojazdu. Tam są wpisywani kolejni właściciele.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 5. Data: 2009-08-07 04:25:24
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    jack wrote:

    > A jak bys radzil sprawdzic legalnosc (moto kupione w salonie w PL, ma dowod
    > rej, ubezp, przeglad)?

    Na policji możesz sprawdzić, czy nie zgłoszony jako kradziony (idziesz z
    właścicielem i DR, sprawdzają na poczekaniu), ewentualnie w sądzie czy
    nie jest obciążony zastawem (podajesz VIN, płacisz parę złotych i
    sprawdzają).

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 6. Data: 2009-08-07 05:24:32
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 6 Sie, 21:57, "jack" <j...@o...pl> wrote:

    > bo
    > jak mial 5 wlascicieli to juz np. dziwne.

    w przypadku 12-letniego motocykla to akurat wcale nie jest dziwne,
    chyba ze to HD albo BMW
    no chyba ze dziwisz sie ze tylko 5 wlascicieli...;)

    scibor
    czarna perla CBF500

  • 7. Data: 2009-08-07 06:13:23
    Od: "plebi" <p...@o...pl>

    policz srednio 2 lata na wlasciciela

  • 8. Data: 2009-08-07 06:55:27
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Fri, 07 Aug 2009 06:25:24 +0200
    Piotr Kompa wrote:

> [...]
    > właścicielem i DR, sprawdzają na poczekaniu), ewentualnie w sądzie czy
    > nie jest obciążony zastawem (podajesz VIN, płacisz parę złotych i

    A każdy sprzedający taki chętny do sprawdzania, ta?
    A jak się okaże że sprzęt został 2 lata temu podprowadzony gdzieś
    w Anglii czy innej Francji? I sprzedający ani kasy nie dostanie, ani
    moto ni ma...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 9. Data: 2009-08-07 07:05:22
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    y...
    Piotr Kompa wrote:

> [...]
    > sprawdzają).

    >A każdy sprzedający taki chętny do sprawdzania, ta?

    No to jak nie chce sprawdzania, to od takiego nie kupujemy, bo zaczyna cos
    smierdziec.
    Ale mnie i tak nie chcialo by sie sprawdzać. Papiery ma miec w porządku i
    wiarygodne i tyla....

    b.

  • 10. Data: 2009-08-07 08:50:55
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    Budyń pisze:

    > Ale mnie i tak nie chcialo by sie sprawdzać. Papiery ma miec w porządku i
    > wiarygodne i tyla....
    Tak na marginesie, w Polsce nie zawsze to wystarcza :-(. Znajoma
    zakupiła samochód,
    5-ta ręka w kraju, ale był swego czasu sprowadzony i zarejestrowany po raz
    pierwszy w WK, gdzie po latach okazało się, że były przekręty. Jako
    aktualnemu
    właścicielowi pojazdu zatrzymano DR, itd, od kilku lat sprawa jest w
    NSA, a auto rdzewieje. Swoje odsetki kiedyś weźmie, ale nie należy
    sądzić iż krajowa opłata za wydanie terminowego DR próbnego obliguje
    urzędników do odpowiedzialności za swoje decyzje

    --
    AL F650 & LC4