    From: "andy" <a...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Który telefon z dobrym aparatem?
    Date: Fri, 24 Jun 2011 21:26:00 +0200

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:iu2job$dv9$1@inews.gazeta.pl...
    > niema takich. tzn jakikolwiek telefon z aparatem znajdziesz, zawsze
    > będzie "cyfrówka" za 10% jego ceny która zrobi lepsze zdjęcia.
    > jaki zoooooom? jaja sobie robisz? obiektyw, szczególnie z zoooomem
    > zabiera światło, wiec aby być jasny musi być szeroki. MAtryca musi
    > przyjąć ograniczoną ilość światła - i baz szumów oddać jak najwierniej
    > fotografowany objekt. jak myślisz, lepiej będzie mieć matryce wielkośći
    > łebka od zapałki i 5 megapikseli, czy wielości znaczka pocztowego i 3
    > megapiksele? policz w którym przypadku na jeden piksel padnie wiecej
> [...]

    Rzecz w tym, że nie zawsze mamy przy sobie cyfrówkę, a jest coś do
    sfotografowania.
    K800 ma 3,2 megapikseli E52 3 megapiksele. K800 ma jednak większe
    możliwości.
    Kiedy jakiś czas temu porównałem zdjęcia zrobione K800 i Lumixem LZ1 to na
    pierwszy rzut oka większych różnic nie było widać.
    Dobry aparat w telefonie często jest przydatny, nie zawsze nosimy ze sobą
    cyfrówkę.