  • Data: 2009-10-07 18:19:43
    Temat: Re: Który program zastąpi mi HyperTerminal pod MS Vista?
    Od: Zbych <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol pisze:

    > Okienko wygląda ciekawie, ale z jakichś powodów nie działa wcale.
    > Gdy każę mu wyświetlić dostępne porty szeregowe to lista jest pusta...
    > Dostaję to:
    >
    > Available COM ports on system:

    He he. Właśnie testowałem swój program (gadający przez RSa) na viście.
    Okazało się, że funkcja QueryDosDeviceW, której używam do wylistowania
    COMów zwraca znacznie więcej urządzeń niż pod XP i bufor odbiorczy
    powinien być dłuższy. Prawdopodobnie br@y też ma zbyt krótki bufor i
    COMy się w nim "nie zmieściły".