  • Data: 2011-02-01 09:09:45
    Temat: Re: Ktory plyn nie zamarza?
    Od: "Maciek" <k...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szczerze, to nie wiem, ale wiem, że problem odpowiedniego posługiwania sie
    > nawiewami jest jakąś plagą. Słyszałem, że focusy są TTTM w zakresie
    > parowania. Rzeczywiście, dwoje znajomych jeździ fokusami, i ciągle
    > zaparowani.

    Nie chodzi tutaj o nawiew, bardziej o higiene;) Zapewne jezdza na krotkich
    odcinkach, nanosza sniegu czy wody to i paruje. U mnie w foce podobna sprawa
    lubi zaparowac, z tym, ze filtr kabinowy mam stary a w mrozie strach
    otwierac okno. Jeden mechanizm podnoszenia szyby juz wymienialem wiec
    dziekuje bardzo za kolejne proby opuszczania szyby w nagrzanym
    samochodzie;).
    Trzeba wietrzyc dziada i przecierac szyby po jezdzie wtedy jest w miare ok,
    no ale zapewne nie kazdemu sie chce.

    > Pożyczyłem raz fokę, poleciałem w traskę i po mnie pare dni fokus nie
    > parował ;), teraz paruje.

    To tez sie zgadza, przejechanie dłuższej trasy i osuszenie wnetrza zalatwia
    sprawe na jakis czas.

    > Na mieście widać od groma zaparowańców, zamarznieńców etc.

    Zapewne jak juz pisalem, jezdza na krotkich odcinkach i nie wiedza co to
    wietrzenienie kabiny samochodu ;-)