  • Data: 2011-10-07 18:50:58
    Temat: Re: Który lepszy
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    luk pisze:
    > Cześć,
    >
    > planuję zakup pierwszego motocykla. W zasadzie już byłem zdecydowany na F650GS, ale
    słyszałem kilka negatywnych opinii o jego niezawodności. A że do mechaniki mam dwie
    lewe ręce, to każda naprawa będzie się wiązać z kosztami.

    > I teraz zastanawiam się czy nie lepiej wybrać Transalpa. Podpowiedzcie: który
    bardziej niezawodny?

    Nie znam transalpa,

    Wady beemki:
    -nieelastyczne przeguby kierunków, kruche szkła kierunków
    -źle prowadzone przewody elektryczne przy główce ramy lub słaba jakość
    przewodów skutkująca ich pękaniem
    -potrafi się przycinać stacyjka (ciężko włączyć blokadę kierownicy)
    -słabe mocowanie lampy - "wylata". Przykleiłem kropelką.
    -kiepskie dopasowanie plastików na konsoli - ale to chyba każdy motong
    tak ma
    -źle chodzi zegarek elektroniczny

    Jeśli chodzi o awarie:
    -poprzedni właściciel wymienił na gwarancji moduł ABS
    -wymieniłem pompę tylnego hamulca - wieszała się
    -maszyna gasła mi podczas jazdy - problem ze stykami w stacyjce.
    Poprawiłem - działa

    --
    pozdrawiam
    Piotr