  • Data: 2011-04-28 11:22:06
    Temat: Re: Który dysk 1,5G ?
    Od: "Hektor" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "VSS" <v...@o...pl> napisał

    > czepisz się gówien, nieraz źle naciśnie mi się shift a ty robisz sceny
    > jakby tuplew spadł na ziemię. dobrze wiesz o czym piszesz ale próbujesz
    > pokazać, ze jesteś bogiem w komputerach. mam wrażenie, ze masz mniej lat
    > niz ja mam komputery w domu.

    To wcale nie są "gówna". Radosław Sokół napisał Ci już, że w dyskusji o
    technice jedna litera może zmienić temat wypowiedzi. A Tobie raz "źle się
    naciśnie" a innym razem wcale się nie naciśnie (tak jak powyżej), ale do
    pyskowania jesteś pierwszy. Warto by przynajmniej raz przeczytać co się chce
    wysłać.

    Zbigniew Kordan