  • 31. Data: 2011-02-19 16:34:02
    Temat: Re: Który VAN (3 rzędy siedzeń)?
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2011-02-18 22:44, V-Tec pisze:
    > W dniu 2011-02-17 02:09, scob pisze:
    > [..]
    >
    > nie polecam, przynajmniej w wersji diesel - głośny. Zaraz zaraz, benzyną
    > też chyba raz jechałem - trochę mały, o ile pamiętam.

    może sorento albo carens? Carnival nie jest mniejszy od voyagera, może i
    granda..

  • 32. Data: 2011-03-01 12:06:46
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    On 18 Lut, 14:14, omega_fan <o...@n...org> wrote:
> [...]
    9s.jpg
    9l.jpg

    > No ale co Ty mi tu przysyłasz :)
    > Przeciez to nowy Galaxy (MK3) a nie SGA...

    UUUuuupsss... "Ależ wodzu, co wódz?!" (;

    To ja przepraszam za zamieszanie - żadne to usprawiedliwienie, ale
    żyłem w świętym przekonaniu, że nie dość, że generacje są tylko dwie,
    to jeszcze obie występują pod tymi samymi markami... Moja maksymalna
    culpa ):

    (Inna rzecz, że nazywanie przez Forda fejsliftingu Mk1=>Mk2
    "generacją" to jednak lekka przesada - VW był tu nieco rozsądniejszy).

  • 33. Data: 2011-03-01 12:40:56
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    > (Inna rzecz, że nazywanie przez Forda fejsliftingu Mk1=>Mk2
    > "generacją" to jednak lekka przesada - VW był tu nieco rozsądniejszy)..

    De facto to tak chyba nie jest, ale lifting byl na tyle duzy ze
    zwyczajowo sie przyjelo MK1-MK2.

  • 34. Data: 2011-03-10 00:20:06
    Od: scob <1...@3...pl>

    w razie, gdyby kogoś interesowało szczęśliwe zakończenie, i żeby nie
    było, że zaczął wątek i sobie poszedł:
    Byliśmu w Pleplepleszewie, gnieźnie i białychBłotach i gdzie tam jeszcze
    są zagłębia "klepaczy" :D (wsio w jeden weekend).
    Jeździliśmy ulissesem, 807 i c8 też.
    SUPER!-mega-wygodne auta. Są - kurwa* - cudowne. Rewelacyjnie
    funkcjonane. 6-cio miejscowy (2+2+2) C8 z "kapitańskimi" fotelami - to
    już w ogóle - poezja nad poezją.
    Tempomaty, webasto (nie każdy ma prawdziwe - często handlerzowi się
    wydaje, że dogrzewacz na silnik to już webasto), obracane fotele 1- i 2-
    rzędu, nawigacje, elektrycznie otwierane tylne drzwi i klapy bagażnika.
    CUDO!
    TYLKO.. te auta "nie jadą". Nie interesuje mnie polemika w tym temacie:
    moim (i żony, niestety) punktem odniesienia były dwie "obecne" i dwie
    "byłe" audice: R5, R5 turbo ;-), V8 i V6 - stąd lekkie zboczenia, ale
    mimo to: TO NIE JEDZIE. Dizle w ogóle, Benzynowe 3,0V6 - poza krytyką
    jeśli chodzi o benzynowy silnik, choć znacznie lepiej od dizli.
    Wielkość: do zaakceptowania, jak masz mosznę, ale - tym miała jeździć na
    codzień żona, a ta rzekła: cudo, ale kurwa* - autobus...
    Były i SHARAN-owate, ale - powiedzmy sobie szczerze - przy "w miarę
    współczesnych" samochodach wyglądają (zarówno z zewnątrz jak i w środku)
    jak zapóźnione o epokę albo i dwie...

    Ostatecznie - okazało się, że ten trzeci rząd nie jest aż tak krytycznie
    i codziennie potrzebny, a suwane drzwi - skoro sa tylko w padakowatych
    kijach i voyagerach ( i eurovanie) - nie są tak bardzo potzebne, jeśli
    auto jest TYLKO 10 cm szersze niż a4 - i padło na bardzo sympatycznie
    wyposażonego GRAND Scenika '06 (trzeci rząd, większych niż w zafirze
    fotelików, pod podłogą bagażnika) z 1,9-litrowym dizelkiem 120PS (bez
    FAP-a). Do tego z Poznania - więc 400Km zrobiłem bez sensu.. :D
    JAKOŚ jeździ (IMO lepiej, a przynajmniej porównywalnie jak 3,0(2,9,
    sorki:P) litrowe, zagazowane C8), rozmiar z grubsza znośny (10cm
    długości więcej niż a4b5q-avant którego zastępuje).

    Wolny, ale za to jeździ "za darmo" (~8 litrów ON w wyłącznie miejskiej
    jeździe, w trakcie "nauki jazdy dizlem" vs 19 litrów benzyny w
    A4aftomatquattro)
    Dziecko zachwycone - siedzi wysoko, widzi cały świat z góry, ma roletki
    w oknach,
    pies zachwycony - miejsca ma jeszcze na sukę, budę i swobodną w niej
    kopulację, a nawet z trzecim rzędem foteli się zmieści sam w bagażniku...
    Po 2 tygodniach eksploatacji - same plusy.
    Mi się strasznie podoba "hands-free" - kluczyk-karta w kieszeni - auto
    działa. Czujniczki ciśnienie w felgach, czujnik poziomu oleju, sam wie,
    jak długo ma grzać świece na mrozie - po wciśnięciu "START" zapali po
    nagrzaniu , a po 2 minutach w kabinie mocno grzeje..
    Jestem w stanie przekonac się do takiego dizla. Do tego elastyczny,
    skrzynka 6-biegowa.. da się znośnie jeździc i po mieście, i poza nim
    (choć rozpędza się toto mozolnie, i tylko do jakichś żałosnych prędkości
    :P )
    A że wygląda jak orka wyrzucona na brzeg..? A że jest mega-pipowatym
    tatowozem..? Trudno :P Jeździ, jest pojemny, jest funkcjonalny, jeździ
    tanio.
    Prawdopodobnie wpływ na decyzję miały bardzo pozytywne wspomnienia
    posiadanej niecałe pół roku coupe-tki megane dTi.. - nikt nie jest do
    końca obiektywny, nie?

    * - wybaczcie, ale KURWA musi być w każdej wypowiedzi po polsku. Coś jak
    nad Niagarą:
    jankes: "ooooh, how wonderful"
    germański oprawca: "oooo, wunderbar"
    kacap: "kakpriekrasno"