  • Data: 2010-03-10 21:33:04
    Temat: Re: Który U-lock do motocykla
    Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    rightbent80 pisze:
    > Witam, który u-lock polecacie do motocykla?
    >

    > mam akurat pod kanapą specjalne miejsce na to zapięcie, tylko nie wiem
    > który jest dobry i w miarę tani.
    >
    > Czy ABUS GRANIT jest godny polecenia??

    Nie lepiej łańcuch? U-lock moim zdaniem jest latwiejszy do pokonania niż
    łańcuch.

    Polecam obejrzenie sobie filmików na youtube o wytrzymalosci lancuchow.
    Ja sobie obejrzalem i jak chcialem kupic lancuch to taki ktory
    wytrzymalby probe przeciecia nozycami przegubowymi kosztowal jakies
    900zł i skonczylo sie na takim za 300zł, plus zabezpieczenie na tarczy i
    alarm wraz z polisą AC.

    Nie chce tutaj rzucać truizmami w stylu że każde zapięcie jest do
    przecięcia bo to jest oczywiste. Jednak dla mnie oczywiste nie jest to z
    jakimi nożycami przyjdzie złodziej. Na pewno nie bedzie nosił takich 2m
    bo takie są potrzebne aby przeciąć 12-13mm ogniwka ze stali molibdenowej
    Natomiast szliferką kątową przetnie wszystko jednak nie wyobrażam sobie
    złodzieja ze szliferką na marszałkowskiej przy przypiętym motocyklu.

    Pozdrawiam
    Rafał