  • Data: 2010-03-17 21:41:35
    Temat: Re: Który U-lock do motocykla
    Od: duddits <d...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-17 18:35, The_EaGle pisze:
    [..]
    > Łańcuch ci się zmieści. Natomiast waga na pewno to "pare" kg.

    W FZ6 raczej się nie zmieści, ale tam poza kompletem kluczy i mapą w
    zasadzie już na nic więcej nie ma miejsca.

    > Też nie za bardzo bo co mi po polisie jak by tracił moto kilka razy w
    > roku. Jakieś zabezpieczenie musi być.

    Bez przesady, kilka razy w roku? To już trzeba byłoby mieć prawdziwego
    pecha. Ja w każdym razie nie słyszałem o takim przypadku co nie znaczy,
    że nie ma, ale twierdzę, że to margines.

    > Czołg T-34 z poligonu tez ukradli ale idąc dalej tym torem rozumowania
    > to po co zabierać kluczyki ze stacyjki? Chodzi o utrudnienie a nie
    > wyeliminowanie kradzieży. W pewnym momencie dochodzi sie do absurdu
    > zarówno po stronie kosztów jak i możliwości użytkowych.

    No właśnie, dobrze że wspomniałeś o absurdach, bo moim zdaniem tak się
    dzieje kiedy dokłada się coraz więcej nowych zabezpieczeń :) Nie
    twierdziłem nigdzie, że trzeba zostawiać kluczyki w stacyjce choć raz o
    mały włos a tak bym zrobił :)

    > Ja staram sie przypinać do stałych elementów krajobrazu łańcuchem co
    > zajmuje jakieś 30 sekund i zakładam blokadę na tarczę co zajmuje 10
    > sekund. Po za tym mam alarm i polisę AC. :) W związku z czym staram się
    > nie martwić...

    Ja też staram się nie martwić i przy okazji nie obciążać plecaka zbędnym
    żelastwem, dlatego wydaje mi się, że ten u-lock to zgrabniejsze
    rozwiązanie niż ciężki łańcuch, ale to tylko moje zdanie. Sam używam
    tylko blokady na tarczę, bo wychodzę z założenia, że jak będą chcieli
    ukraść - to ukradną. Dlatego polisa AC. No jest jeszcze fabryczny
    immobiliser.

    --
    duddits