    From: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Któredy najszybciej z Warszawy do Władysławowa?
    Date: Wed, 10 Jul 2013 22:18:07 +0200

    W dniu 2013-07-10 19:07, Cavallino pisze:

    > Zwłaszcza jak zarabiasz w Polsce, a po ichniejszej autostradzie w drodze
    > na wakacje musisz przejechać 5 razy tyle ile da się po polskich.

    Jak się nie ma miedzi.. ;) Chciałem tylko zaznaczyć, że czy coś jest
    tanie, czy drogie to trzeba to odnieść do siły nabywczej ludzi w kraju w
    którym to tyle kosztuje. Denerwują mnie artykuły w których "redaktory"
    zachwycają się jakie to tanie paliwo jest u nas, a mieszkania w stolicy
    to w ogóle okazja. Jak euro dojdzie do 5zł to będziemy mieli tak tanio w
    porównaniu do innych krajów UE że normalnie żyć nie umierać :)

    > Czyli nadal sporo taniej niż tam.
    > W Chorwacji zresztą też taniej nie jest, a oni już zarabiają podobnie
    > jak my.

    W Chorwacji jednak wybudowanie tych autostrad kosztowało trochę więcej,
    bo to górzysty skalisty kraj, poza tym żyją głównie z turystyki, więc te
    autostrady to tak naprawdę pod turystów wybudowane, więc ich teraz
    kasują, bo z tego żyją, ludzie i tak przyjadą bo jednak jest to jedna z
    tańszych opcji urlopowych.