  • Data: 2011-02-18 14:52:46
    Temat: Re: Które z bajerów są użyteczne w Aucie ?
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po Polsce malo uzyteczne, ale za zachodnia granica... jak nie mialem
    > tempomatu, to wysiadalem po 600 km ze sztywna noga, a teraz to w ogole nie
    > czuje, ze tyle przejechalem.

    Nie wiem, czemu wszyscy pisza, ze tempomat to tylko za granica, na
    autostradzie itp. Ja nie uzywam tylko w jezdzie miejskiej. Kazda trase (tak,
    w Polsce i nie na autostradzie) przejezdzam w wiekszosci na tempomacie. Nie
    jest to moze tak jak w USA, ze ustawiam i przez godzine albo wiecej nie
    dotykam. Trzeba od czasu do czasu nacisnac przycisk na kierownicy, ale to
    zaden problem.

    Pozdrawiam

    Darek