  • 1. Data: 2011-06-21 09:06:55
    Temat: Które sterowniki nVida?
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Które sterowniki nVidia polecacie do gier - mam GF 9600GSO/384MB i Win7
    64bit (mam najnowsze ale coś mi się obiło o uszy, że niekoniecznie są
    wydajniejsze dla starszych układów graficznych)?

    Pzdr, OMSON

  • 2. Data: 2011-06-21 09:15:29
    Temat: Re: Które sterowniki nVida?
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    BTW - obecnie gram w Bulletstorm i Wiedźmina 2... Zamierzam pograć w
    nową Alicję i Duke'a...

    Pzdr, OMSON

  • 3. Data: 2011-06-24 18:58:43
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    > Które sterowniki nVidia polecacie do gier - mam GF 9600GSO/384MB i Win7
    > 64bit (mam najnowsze ale coś mi się obiło o uszy, że niekoniecznie są
    > wydajniejsze dla starszych układów graficznych)?

    Ale najnowsze są najkompatybilniejsze. A co do wydajności to sam musisz
    przetestować kilka wersji i sprawdzić która wersja na twoim configu będzie
    najszybsza.

    > BTW - obecnie gram w Bulletstorm i Wiedźmina 2... Zamierzam pograć w nową
    > Alicję i Duke'a...

    Poza Wiedźminem wszystkie pozostałe to konsolówy o dość niskich wymaganiach.