    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Które samochody są cynkowane?
    Date: Sat, 22 Jan 2011 10:59:19 +0000

    Dnia Sat, 22 Jan 2011 10:58:32 +0100, maro napisał(a):

    > Mam pytanie, czy jest jakaś baza samochodów które fabrycznie były
    > ocynkowane?
    > Które el. się cynkuje, czy tylko drzwi do wysokosci paska, czy rownież
    > progi, nadproża albo nadkola?
    > Czy mozna generalnie stwierdzić ze wszystkie francuskie auta sa ocynkowane?
    > Czy zdarzaja sie rowniez ocynkowane ople, jak to mozna w ogole poznac?
    >
    > Bardzo prosze o jakies wskazowki, troche grzebalem w googlach ale w sumie
    > nic ciekawego nie znalazlem.

    Możesz założyć, że europejskie auta od 20 lat (mniej więcej, niektóre
    później, niektóre wcześniej) są ocynkowane.
    I problem zdecydowanie nie leży w fabrycznym cynkowaniu, tylko tym
    późniejszym - jak auto jest rozbite, tak jak prawie każde sprowadzane, to
    czy blacharz z lakiernikiem zadali sobie trud odtworzenia powłok po
    naprawie. 99% z nich ma to w dupie - szpachla, lakier i do żyda.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel