  • Data: 2022-11-02 09:27:41
    Temat: Re: Ktore opony?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 31 Oct 2022 22:48:17 +0100, Shrek wrote:

    > Tak jak pisałem - kiedyś to liczyłem na grupie i wyszło mi że rysyko
    > jest większe 10 krotnie.

    Tez to liczylem, co nie zmienia faktu, ze zlikwidujesz pijakow,
    a 95% ofiar zostanie. I ciagle bedzie ok 3000 rocznie.

    > Dalej rozsądniej niż u nas.

    Jesli chodzi o prog - owszem, jesli chodzi o progresywnosc - tez mi
    sie tak wydaje.

    > Jak na niemieckie warunki to dość tanio.

    Tak, tu nie o pieniadze chodzi, tylko o te miesiace i punkty.
    A punktow u nich mozna tylko 7 i sie dlugo kasuja - dwa lata bez
    punktu trzeba ...

    W USA tez jakos podobnie - oficjalna kara niewielka, ale dochodzą
    dodatkowe oplaty :-)

    J.