  • Data: 2009-11-02 11:00:33
    Temat: Re: Które klocki hamulcowe dorównują oryginałom Tokico/Nissin?
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Lis, 11:41, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > Nissin jeśli robi do tego modelu, wyjdzie pewnie niewiele taniej.

    Domyślam się, dlatego szukam czegoś z podobnej półki i zbliżonych
    osiągach bez płacenia dodatkowo za woreczek z naklejką "Kawasaki
    Genuine Parts".

    > Carbone Lorraine są niezłe. I bardziej patrz na konkretne typy, nie
    > tylko na same firmy, bo zdaje się nawet gówniane EBC ma jakąś całkiem
    > przyzwoitą serię HH.

    Tego też doszukałem się w archiwum, że niby te EBC Double-H są całkiem
    całkiem ale jakoś nie przemawia to do mnie bo to nadal EBC ;-) Z
    drugiej strony przebieg, bo jeżeli na tych klockach mam zrobić 1/3
    mniej niż na oryginałach to wyjde na tym tak samo jak z zakupem
    Tokico.

    No chyba że ktoś ma porównanie oryginalnych Tokico/Nissin z tymi EBC
    2H?

    PS. Przeraża mnie podejście naszych sprzedawców - "Po co panu sportowe
    klocki?! Mamy tutaj zwykłe EBC za 60zł i powinny wystarczyć w
    zupełności, nikt sportowych nie kupuje bo po co?", tragedia...
    --
    Artur
    Zygzak 12