  • 1. Data: 2012-11-07 18:45:00
    Temat: Które i5 ?
    Od: dato <d...@w...pl>

    Jest tych procków od groma, już się pogubiłem, szukam i5 z TDP <<95W,
    raczej do szybkości w win (obróbka wideo, kompresja) niż gier

    widzę że niektóre i5 nie mają HT czy warto koniecznie kupić z HT ?

  • 2. Data: 2012-11-07 18:52:55
    Temat: Re: Które i5 ?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "dato" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > widzę że niektóre i5 nie mają HT czy warto koniecznie kupić z HT ?

    Czy warto - tak, czy koniecznie - musisz sam sobie odpowiedzieć.

  • 3. Data: 2012-11-07 21:33:29
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 07-11-2012 o 18:45 dato napisał na pl.comp.pecet:

    > Jest tych procków od groma, już się pogubiłem, szukam i5 z TDP <<95W,
    > raczej do szybkości w win (obróbka wideo, kompresja) niż gier

    i5 3330 77W TDP
    i5-3570K 77W TDP

    > widzę że niektóre i5 nie mają HT czy warto koniecznie kupić z HT ?

    Może inaczej - niektóre i5 mają HT (dwurdzeniowe o zmniejszonym poborze
    energii).
    Standardowo wygląda to tak: i3 - dwa rdzenie z HT, i5 - cztery rdzenie
    bez HT, i7 - cztery rdzenie z HT.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail