  • 11. Data: 2009-02-03 08:19:03
    Temat: Re: Która technologia będzie lepsza ?? (Java vs. .NET)
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > Między innymi to plus silniejszej integracji ;)

    znajdz komputer bez javy :), bo bez wsparcia .NET mam takie 2

    Rf

  • 12. Data: 2009-02-03 08:35:41
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Rafal(sxat) pisze:
    > sprzęcie.
    >
    > znajdz komputer bez javy :), bo bez wsparcia .NET mam takie 2

    Żaden problem - a w zasadzie nie tyle komputer co system :)

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 13. Data: 2009-02-03 08:46:04
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > Żaden problem - a w zasadzie nie tyle komputer co system :)

    racja, ale siedze na helpdesku :) a dla wiekszosci osob komputer to komputer
    a system to office ;D

    Rf

    --
    www.sxar.pl

  • 14. Data: 2009-02-17 23:30:28
    Od: "qweer" <cisrudlow[wytni]@o2.pl>

    > 2. .NET jest lepszy pod względem interfejsu użytkownika (można stworzyć
    > lepszy, bardziej funkcjonalny, bardziej ergonomiczny itp. mniejszą ilością
    > pracy).

    Bzdura. To, ze mozesz sobie wstawiac kontrolki, to jest tylko specyfika ide.
    W tych 2-ch srodowiskach jest to rozwiazane podobnie. Jezeli sobie napsizesz
    kod .net w notatniku, to raczej ciezko bedzie Ci wstawic gotowe kontrolki.
    Jezeli chcesz bawic sie w taki pizzz-code, to uzyj NetBeans w ktorym
    budowania aplikacji okienkowej sprowadza sie do zwyklego przeciagnij->upusc,
    czyli, jak w VS.