  • 31. Data: 2014-04-26 12:27:07
    Temat: Re: Którą płytę z chipsetem Z81 lub Z8 7 polecilibyście?
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Pszemol pisze:

    > A możesz rozwinąć nieco temat i napisać czemu uważasz, że nadają się na
    > śmietnik?

    Jeszcze jeden link na temat stockowych wentylatorów intela (fakt-dotyczy
    to poprzednich linii)

    http://www.silentpcreview.com/article1050-page6.html

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 32. Data: 2014-04-26 14:01:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr Rezmer" <p...@b...pl> wrote in message

    > Jeszcze jeden link na temat stockowych wentylatorów intela (fakt-dotyczy
    > to poprzednich linii)
    >
    > http://www.silentpcreview.com/article1050-page6.html

    Wciąż konkluzja jest taka, że nie nadaje się na śmietnik, bo chłodzi
    wydajnie.
    A że jest głośniejszy niż chciałby autor? No cóż...
    Zawsze można wydać kasę i kupić sobie jakiś cichszy jak komuś przeszkadza
    :-)
    Ja mam małe doświadczenie z pudełkowymi wiatrakami Intela w stylu tej
    wieży z wiatrakiem z boku. Jak pisałem wcześniej, trzymam się od gorących
    CPU z daleka i używam tych leżących horyzontalnie i zawsze byłem z nich
    zadowolony - pracują cicho i wydajnie, ale może moje uszy są mniej wybredne.
    Tak czy inaczej w moim zamkniętym pececie głośniej słychać dysk twardy
    niż wiatrak na CPU.

  • 33. Data: 2014-04-27 01:33:17
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał:

    > Uważasz że każdy ma w domu zapasowy zasilacz a wolnego pendriva
    > nie ma bo i po co ?

    Pewnie ma znajomego/sąsiada i może sprawę szybko załatwić. Natomiat
    rzeźbienie bootowalnego pena to kilka godzin, a efekt niepewny. Zresztą co
    to ma dać? Podejrzana jest płyta główna, albo błąd w systemie. Odtworzenie
    systemu z obrazu to kilka minut. Nowa podstawowa instala 1 godzina. To i tak
    szybciej niz tworzenie pena. Tak, czy owak rada jest bez sensu.

    Pzdr

    PS W jakiej szkole uczyli stawiania spacji przed pytajnikiem> Co za debilna
    moda!

  • 34. Data: 2014-04-27 13:00:36
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 27/04/2014 00:33, Kamil wrote:

    > Pewnie ma znajomego/sąsiada i może sprawę szybko załatwić.

    LOL! Za nic nie chciałbym dotykać komputera sąsiada, żeby później
    marudził, "że pornole mu "szarpią", bo mu popsułem zasilacz". ;D

    > Natomiat
    > rzeźbienie bootowalnego pena to kilka godzin,

    Może dla Ciebie. ;D

    > a efekt niepewny.

    I tu się mylisz. Efekt gwarantowany.

> [...]
    > systemu z obrazu to kilka minut. Nowa podstawowa instala 1 godzina. To i tak

    Bullshit. Zgranie działającego Linuxa z ISO na pendrive to dokładnie
    tyle ile transfer kilkuset mega (kilka minut w najgorszym przypadku).

    > Tak, czy owak rada jest bez sensu.

    Masz prawo do swojego zdania.
    IMO pomysł z sąsiadem jest za to genialny. ;D

    > PS W jakiej szkole uczyli stawiania spacji przed pytajnikiem> Co za debilna
    > moda!

    Tu się zgodzę.
    --