    Date: Tue, 05 Jun 2012 08:41:23 +0200
    From: Maru <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Którą kartę grafiki wybrać?

    W dniu 2012-06-04 17:14, Tomaszek pisze:

    > Są sterowniki do jednej i do drugiej, ale Radeon wypada lepiej.
    >
    > Wyciąłem resztę Twoich wywodów, bo nie chciałem się rozpisywać. Wiem na
    > jakim świecie żyje;)

    No to ja przewrócę to do góry nogami. Miałem kiedyś GF 440MX, ale był
    jakiś skok napięcia i karta grafiki poleciała. Zastanawiałem się nad
    wyborem pomiędzy FX5500, a Radeon 9550. Wg testów lepiej wypadała karta
    ATI, więc nie zastanawiałem się długo.
    Po odpaleniu..., sorry, ale miałem wrażenie, że grafika chodzi gorzej
    niż na MX440, mimo, że GF4 był przecież o wiele słabszy. Wiem, wiem, że
    wielu użytkowników chwali sobie ATI, ale ja więcej ich kart nie kupię,
    jakoś nie odpowiada mi ich grafika i sposób renderingu.
    Jakoś wolę karty z OpenGL, może dlatego, że jeszcze pamiętam czasy
    "dopalaczy" 3dfx.