-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!a
tlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Konrad 'd3viCe' Pióro <q...@m...cy>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: Która firma (laptopy) ma najlepszy serwis gwarancyjny?
Date: Wed, 7 Jan 2009 07:57:45 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 45
Message-ID: <gk1kbu$aje$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <gk0tld$87$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: kampinos.zask.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1231312062 10862 80.55.7.242 (7 Jan 2009 07:07:42
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Jan 2009 07:07:42 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Sylpheed (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1139169
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 07 Jan 2009 01:37:28 +0100
mate <m...@W...op.pl> wrote:
> Chcę kupić laptopa, a jednym z ważnych kryteriów jest dla
> mnie szybkość, sprawność i dostępność serwisu gwarancyjnego. Jaka
> firma produkująca laptopy ma według Was najlepszy serwis?
Też zwracam już teraz na to sporą uwagę, osobiście się nie złapałem ale
znajomy na tym wpadł :)
Najlepszy serwis: Toshiba i Fujitsu-Siemens, przynajmniej
jeżeli chodzi o W-wę.
W RAM Serwis (FSC/HP) wymiana podzespołu na gwarancji przebiega
bezproblemowo (ocena czy usterka kwalifikuje się na gwarancję w 15
minut, następnie sprowadzenie części max pare dni gdy nie mają na
stanie, przychodzimy jeszcze raz i monaż na miejscu). Ocena 5, nie
musiałem oddawać laptopa, który jest defacto narzędziem pracy.
Bezproblemowo wymieniają drobne uszkodzenia na gwarancji, np.
przebarwienia matrycy czy uszkodzenia klawiatury. Minusem jest, że nie
uznają bad sektorów na dysku jako uszkodzenie kwalifikujące się na
wymianę dysku na gwarancji. Pogwarancyjne zamawianie części
bezproblemowe.
Jeżeli chodzi o serwis pogwaranyjny to bez problemu też kupuję części
do Toshiby w ACserwisie (Techmex), nie ma problemu czy to jest
wiatraczek od procka, czy matryca, czy płyta główna.
Najgorszy serwis ma IMHO Asus, po pierwsze pracują tam mało kompetentni
ludzie (infolinia szkoda słów), a po drugie dostęp do części ma tylko
oficjalny serwis. Na naprawę łącznie z wysyłką trzeba czekać jakieś 3
tygodnie, nie licząc nerwów i telefonów. Dodatkowo miałem przypadek, że
wymienili część, która nie była w żadnym stopniu uszkodzona, i sobie za
nią policzyli ładną sumkę.
--
Konrad 'd3viCe' Pióro
Następne wpisy z tego wątku
- 07.01.09 07:13 Jacek
- 07.01.09 09:09 Andrzej
- 07.01.09 12:06 Przemek M
- 07.01.09 12:16 Przemek
- 07.01.09 12:20 Przemek
- 07.01.09 13:26 omega_fan
- 07.01.09 02:09 Animka
- 07.01.09 15:50 BQB
- 07.01.09 18:28 Animka
- 07.01.09 21:47 Andrzej
- 07.01.09 21:50 Andrzej
- 07.01.09 22:34 Animka
- 08.01.09 07:37 Konrad 'd3viCe' Pióro
- 08.01.09 08:09 Jacek
- 09.01.09 13:14 Chopin
Najnowsze wątki z tej grupy
- Grubość socketa AM4+procesor
- własny ekran startowy
- Tani, ale szybki i niezawodny modem LTE...
- EPS12V
- Jaka moc wi-fi ?
- Karta dźwiękowa stereo
- Mini pecet
- drukarka potrzebna
- Rok 1973
- CFM (airflow) AMD Wraitha
- 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- Ten adapter nie obsłuży dysków HDD PATA 2.5 cala - producent kłamie czy ja jestem głupi ?
Najnowsze wątki
- 2025-03-23 Waga z legalizacją
- 2025-03-23 Nowy VW 208 :-)
- 2025-03-23 ile Tesla ma gwarancji?
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=